Jump to content

Hardware Helpdesk

Recommended Posts

Geplaatst:
XP is ietwat sneller, maar voor nieuwere hardware is 7 meer aangeraden, XP begint te verouderen.

als je gebruik maakt van i7 kun je beter vista/win7 nemen, die maken beter gebruik van hyperthreading, heb je nog een AMD/ of intel socket 775 processor dan is XP nogaltijd perfect.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

90

• Limbolander

84

• TaartJJ~!

84

• Djmaddox

72

Geplaatst:

Maar welke 64-BIT is nu dan het beste? Ik heb een AMD x2 6000+ en 6GB RAM. Ik wil er vooral op gamen en ik wil ook dat die games goed functioneren.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk toch wel dat Windows 7 het beste bij jou past..:)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Ik denk toch wel dat Windows 7 het beste bij jou past.. :)

Ik had gehoort dat je daarvoor na een tijdje moest betalen?

Geplaatst:
Ik denk toch wel dat Windows 7 het beste bij jou past.. :)

Ik had gehoort dat je daarvoor na een tijdje moest betalen?

juni 2010 pas, sinds die tijd is er allang een illegale versie uit

Geplaatst:
Ok, dan ga ik denk ik daar voor. Maar lopen alle games daar wel goed op?

Ja hoor.

Geplaatst:

dualscreen vond ik wel niet zo fijn omdat ultramon nog geen windows 7 versie heeft uitgebracht, tevens vond ik counter-strike 1.6 wat schokkend in win7, voor de rest niks getest maar zal vast wel goed lopen

Geplaatst:

In MicroSD heb je verschillende classes. Nu is mijn vraag: is Class 2 sneller of juist langzamer dan Class 8?

Geplaatst:

Class 8 is sneller dan Class 2. Het gaat gewoon op volgorde van getal. Dus Class 2 is het "sloomst", en dan komt Class 4 en class 6 en dan class 8 en die is het snelst van allemaal. ^_^

Geplaatst:

Mijn vriend heeft Vista en als hij gewoon niks uitvoert gebruikt de CPU al 80% en zn ram 70% en Hij heeft 91 processen. Is dit een beetje normaal voor Vista?

Hij heeft een Pentium D @ 2,8Ghz en 3GB RAM.

Geplaatst:
Mijn vriend heeft Vista en als hij gewoon niks uitvoert gebruikt de CPU al 80% en zn ram 70% en Hij heeft 91 processen. Is dit een beetje normaal voor Vista?

Hij heeft een Pentium D @ 2,8Ghz en 3GB RAM.

Ik had een Pentium D @ 2,8GHz en 1GB Ram, en ik had standaard zo'n 20% CPU en iets van 50% RAM, ik vind het wel een beetje aan de hoge kant.

RoL0

Zoek eens uit welke toepassing zoveel CPU verbruikt, "Niet actieve systeemprocessen" telt niet mee.

Zelfde verhaal voor het geheugen.

post-76288-1245950765.jpg

Bewerkt: door TaartJJ~!

Is 512MB VRAM genoeg om op een 22" LCD te spelen? Of is dat te krap?

Bewerkt: door ArticLight
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...