Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

XP is ietwat sneller, maar voor nieuwere hardware is 7 meer aangeraden, XP begint te verouderen.

als je gebruik maakt van i7 kun je beter vista/win7 nemen, die maken beter gebruik van hyperthreading, heb je nog een AMD/ of intel socket 775 processor dan is XP nogaltijd perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Ik denk toch wel dat Windows 7 het beste bij jou past.. :)

Ik had gehoort dat je daarvoor na een tijdje moest betalen?

juni 2010 pas, sinds die tijd is er allang een illegale versie uit

Link to comment
Delen op andere websites

dualscreen vond ik wel niet zo fijn omdat ultramon nog geen windows 7 versie heeft uitgebracht, tevens vond ik counter-strike 1.6 wat schokkend in win7, voor de rest niks getest maar zal vast wel goed lopen

Link to comment
Delen op andere websites

Class 8 is sneller dan Class 2. Het gaat gewoon op volgorde van getal. Dus Class 2 is het "sloomst", en dan komt Class 4 en class 6 en dan class 8 en die is het snelst van allemaal. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vriend heeft Vista en als hij gewoon niks uitvoert gebruikt de CPU al 80% en zn ram 70% en Hij heeft 91 processen. Is dit een beetje normaal voor Vista?

Hij heeft een Pentium D @ 2,8Ghz en 3GB RAM.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vriend heeft Vista en als hij gewoon niks uitvoert gebruikt de CPU al 80% en zn ram 70% en Hij heeft 91 processen. Is dit een beetje normaal voor Vista?

Hij heeft een Pentium D @ 2,8Ghz en 3GB RAM.

Ik had een Pentium D @ 2,8GHz en 1GB Ram, en ik had standaard zo'n 20% CPU en iets van 50% RAM, ik vind het wel een beetje aan de hoge kant.

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek eens uit welke toepassing zoveel CPU verbruikt, "Niet actieve systeemprocessen" telt niet mee.

Zelfde verhaal voor het geheugen.

post-76288-1245950765.jpg

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...