Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Kan ik bijvoorbeeld films of muziek in de map "openbaar zetten/shared" zodat ik ze met mijn ps3 kan afspelen ?

Of heb ik daar nog iets voor nodig.

Want ik herken mijn ps3 nooit via het netwerk

Bewerkt: door pimios
Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens,

vandaag ga ik naar de computerzaak om dat werkgeheugen te bestellen. Ik heb een vraagje. Ik heb nu 2 x 512 MB RAM erin zitten. Ik heb 4 poorten in mijn laptop voor RAM geheugen. 2 zijn al volzet, er zijn er dus nog twee vrij. Moet ik nu 2 x 512 MB RAM bestellen of 1 GB RAM, dus maakt het uit of ik 1 GB RAM in 1 poort stop? M'n laptop kan 2 GB aan.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke. Laatste vraag: Als ze geen 2x512 MB hebben, kan ik misschien die 2x512 MB eruit doen en er gewoon 1x2 GB instoppen, of zou dat minder prestaties geven dan 4x512 MB/2x512 MB +1GB?

Edit: Ohja jongens, ik heb gisteren ontdekt dat ik die kaartjes van PSP kan lezen met mijn laptop, hij heeft zo'n uitgang ofzoiets, maar hoe stop je dat kaartje erin? :$

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

2x1 GB is net zo snel als 4x 512mb.

Dat kaartje moet je in een grotere kaart doen, en die kan je in je PC stoppen.

Kan dat verder niet uitleggen, ik weet alleen dat ik die grotere kaart kreeg bij de geheugenkaart van mijn telefoon

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, ik heb maar twee van die poorten, en officiëel kan er maar 2 GB in, maar die gast van de computerzaak zei me dat als ik er 4 GB in stop(2x2GB), dat hij ze wel zal gebruiken. Ik heb een 32-bit XP Pro, dus ik zal maar 3,25 GB van de 4 GB RAM kunnen gebruiken. Ik heb hier wel nog een legale Vista 64-bit liggen, maarja, Vista snoept al zeker 700 MB van de 4 af, en voor 50 MB stap ik niet over op een trager OS..:N Het heeft met 100 euro gekost, maar ik ben heel blij dat ik over enkele weken lekker veel RAM ga hebben, want ik zit atm nogal krap. Begin nu niet te zeggen van: 'Da's duur', want ik heb m'n laptop die 1000 euro kostte, voor 900 euro kunnen kopen door een promotie. Dus eigenlijk kost het me niks. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, gewoon 2 balkjes DDR2 geheugen van 2GB erin plaatsen, ik heb in mijn laptop ook 2x2GB zitten, hij ziet "slechts" 3GB i.c.m. Vista.

Het geheugenverbruik van 3GB + Vista is ongeveer 40% tot 60% all the time, en dan heb ik ook echt allerlei programmas draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft me Vista niet te leren kennen...:N

Edit: Net ontdekt dat ik een 32-bit Vista CD heb..:puh:

50 tot 60% werkgeheugen in gebruik terwijl ik alle programmas die ik dagelijks gebruik aan heb staan, noem ik niet echt veel.

Het word alleen hoger dan 70% wanneer ik mijn programma start om mappen te ontwikkelen voor Lord of the Rings the Battle For Middle Earth II.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...