Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Hallo,

Mijn touchpad werkt niet op mijn laptop. Ik heb de Acer Aspire 7520. Ik heb het vanmiddag voor het eerst uit de doos nieuw gehaald.

Iemand misschien een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Mijn touchpad werkt niet op mijn laptop. Ik heb de Acer Aspire 7520. Ik heb het vanmiddag voor het eerst uit de doos nieuw gehaald.

Iemand misschien een idee?

Voordat je er aan gaat klooien teruggaan? Ik neem aan dat je nog garantie hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

*bump_signs.jpg*

Ik kan voor 120 euro een 9800GX2 halen. Maar is dat het waard? Ik heb nu namelijk een GTX260. In deze benchmark zag ik dat de 9800GX2 van de GTX280 wint.

hierbij mijn vragen:

1. Houdt mijn 520Watt corsair een 9800GX2?

2. Ondersteunt IV DualGPU?

3. is het het waard of moet ik wachten tot de volgende serie GPU's?

4. Zal ik een flinke verbetering zien?

EDIT:

5. Of zal ik doorsparen tot ik een quad core kan kopen en dan het maximale uit mijn GTX260 halen?

Greets.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Punt 5, all the way.

Je AMD Athlon X2 kan die 9800gx2 echt niet bijhouden. Hij heeft al moeite met je GTX260 vrees ik. Dus GTA IV gaat echt niet soepeler lopen als je die kaart nu koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou die 9800GX2 gaan halen, dat ding kost een fortuin. :puh: En jij kan 'm zeer goedkoop krijgen. Maar goed, een GTX260 is ook een erg goede kaart, en met een flut processor ga je er niet op vooruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik dan maar dit doen:

Nu sparen voor een Quad Core en dan voor mn verjaardag de 9800GX2 vragen. :puh:

Want idd, mijn CPU bottleneckt mijn GTX260 nu al hard en hij zal ook die 9800GX2 flink bottlenecken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil misschien gaan sparen voor een quad core, maar ik weet niet of dit verstandig is. Is mijn huidige Core 2 Duo E8400 nog goed genoeg of zal ik gaan sparen voor dit? Of kan ik dan beter over een i7 gaan denken, want dan laat het maar. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil misschien gaan sparen voor een quad core, maar ik weet niet of dit verstandig is. Is mijn huidige Core 2 Duo E8400 nog goed genoeg of zal ik gaan sparen voor dit? Of kan ik dan beter over een i7 gaan denken, want dan laat het maar. :puh:

Dat is opzich wel een goede, maar als ik jou was zou ik een Phenom II nemen. En als je alleen gamed is een P II wel goed genoeg want de i7 en P II staan ongeveer gelijk qua games. Als je ook nog videobewerken enzo doet kan je beter voor de i7 gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil misschien gaan sparen voor een quad core, maar ik weet niet of dit verstandig is. Is mijn huidige Core 2 Duo E8400 nog goed genoeg of zal ik gaan sparen voor dit? Of kan ik dan beter over een i7 gaan denken, want dan laat het maar. :puh:

Dat is opzich wel een goede, maar als ik jou was zou ik een Phenom II nemen. En als je alleen gamed is een P II wel goed genoeg want de i7 en P II staan ongeveer gelijk qua games. Als je ook nog videobewerken enzo doet kan je beter voor de i7 gaan.

Moet ik weer een nieuw mobo kopen. :/ Vormt die C2Q trouwens geen bottleneck met m'n 8800GT?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil misschien gaan sparen voor een quad core, maar ik weet niet of dit verstandig is. Is mijn huidige Core 2 Duo E8400 nog goed genoeg of zal ik gaan sparen voor dit? Of kan ik dan beter over een i7 gaan denken, want dan laat het maar. :puh:

Dat is opzich wel een goede, maar als ik jou was zou ik een Phenom II nemen. En als je alleen gamed is een P II wel goed genoeg want de i7 en P II staan ongeveer gelijk qua games. Als je ook nog videobewerken enzo doet kan je beter voor de i7 gaan.

En Pentium II is echt niet net zo snel als een i7 hoor. :7

Hopelijk snap je hem. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...