Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Omg, tegenwoordig lopen er toch gekke mensen rond. Een laptop die 700 euro kostte indertijd en 3 jaar oud is, daar durven ze 400 euro voor vragen..Ik dacht met 100 euro een leuk netbookje te kopen van een jaar oud, was ik ff mis. Mensen vragen gewoon ongelofelijk veel voor 2dehandse pc's/laptops/netbooks, echt niet normaal joh.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Omg, tegenwoordig lopen er toch gekke mensen rond. Een laptop die 700 euro kostte indertijd en 3 jaar oud is, daar durven ze 400 euro voor vragen..Ik dacht met 100 euro een leuk netbookje te kopen van een jaar oud, was ik ff mis. Mensen vragen gewoon ongelofelijk veel voor 2dehandse pc's/laptops/netbooks, echt niet normaal joh.

Tja, als je toch wat erop wilt doen, dan gaat het duurder worden. Ik vind zelf 100 euro voor een jaar oude netbook best weinig hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Omg, tegenwoordig lopen er toch gekke mensen rond.

Nou, inderdaad. Wat ken je jezelf goed! :puh:

100 euro voor een jaar oude laptop? Dat is echt heel weinig. Laptops dalen nou eenmaal niet veel in waarde op 2e hards website's, omdat ze heel gewilt zijn. Hoe groter de vraag hoe hoger de prijs. :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Omg, tegenwoordig lopen er toch gekke mensen rond.

Nou, inderdaad. Wat ken je jezelf goed! :puh:

100 euro voor een jaar oude laptop? Dat is echt heel weinig. Laptops dalen nou eenmaal niet veel in waarde op 2e hards website's, omdat ze heel gewilt zijn. Hoe groter de vraag hoe hoger de prijs. :puh:

100 euro voor een 1 jaar oude netbook vind ik best normaal. Zeker voor een netbook van 250 euro..400 euro voor een 3 jaar oude laptop van 700 euro is ongelofelijk veel..

Goed, mijn vraag. Kan ik een HD ready scherm aansluiten op mijn laptop? Hij heeft wel de juiste aansluiting, maar de vidchip is slecht(ik heb m'n vraag al eerder gesteld, maar nu heb ik een goedkoop scherm gevonden..).

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family

|Beeldprocessor:|Intel® GMA 950 (0x27A2)

|Geheugengrootte:|128 MB VRAM

|Stuurprogramma:|ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4543

empty.gif

Als ik video's afspeel van 1080p op m'n laptop laggt de boel als hel..En dit scherm is Full HD (1080p). Kan ik, als ik dit scherm op m'n laptop aansluit, wel 1080p video's bekijken of niet?

Dit is het scherm: LG LCD-W1943S.

http://www.beslist.n...LCD-scherm.html

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gozert, denk zelf a.u.b. zelf logisch na voor je zulke imo stupide vragen gaat stellen. Waarom zou hij beter gaan presteren op een ander scherm wat dezelfde soort hardware nodig heeft? Een appel gaat toch ook niet beter smaken als je van tong ruilt?

Link to comment
Delen op andere websites

Gozert, denk zelf a.u.b. zelf logisch na voor je zulke imo stupide vragen gaat stellen. Waarom zou hij beter gaan presteren op een ander scherm wat dezelfde soort hardware nodig heeft?

Sorry dat ik adem..

Een appel gaat toch ook niet beter smaken als je van tong ruilt?

Jawel, want elke tong bevat andere smaakpapillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gozert, denk zelf a.u.b. zelf logisch na voor je zulke imo stupide vragen gaat stellen. Waarom zou hij beter gaan presteren op een ander scherm wat dezelfde soort hardware nodig heeft?

Sorry dat ik adem..

In andere woorden, de aansluiting op je laptop om een scherm aan te sluiten word aangestuurd door dezelfde videokaart. Dus krijg je geen betere prestaties dan met je normale scherm.

Een appel gaat toch ook niet beter smaken als je van tong ruilt?

Jawel, want elke tong bevat andere smaakpapillen.

Dan gaat de appel nog niet lekkerder smaken. :7

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een boeiende discussie over een appel. _O_

Kort antwoord: Nee.

Tuurlijk, je kan je scherm erop aansluiten, en dat zal gewoon goed werken enzo. Maar als je een Full HD film wilt kijken zal het schokkerig zijn omdat die videochip dat niet snel genoeg kan decoderen. Bovendien ben je erg warrig. Eerst heb je het over HD Ready en dan weer over Full HD? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een boeiende discussie over een appel. _O_

Kort antwoord: Nee.

Tuurlijk, je kan je scherm erop aansluiten, en dat zal gewoon goed werken enzo. Maar als je een Full HD film wilt kijken zal het schokkerig zijn omdat die videochip dat niet snel genoeg kan decoderen. Bovendien ben je erg warrig. Eerst heb je het over HD Ready en dan weer over Full HD? :cab:

Ik doelde op Full HD, ik had Full HD en HD Ready in het begin verward, door te bewerken is er wat foutgelopen met m'n post.

Link to comment
Delen op andere websites

Full HD zal niet beter af gaan spelen op een ander scherm (of iig, de snelheid zal niet veranderen), en op een HD Ready scherm kan je niet eens Full HD beelden afspelen.

@Casss, heb jij het over een laptop of een desktop?

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij dat kan is het normaal, en als MP dat niet kan is het normaal. Jij hebt gewoon een andere, in dit geval betere grafische kaart dan MP. Het is nog steeds een baggerchip, maar kennelijk dus minder bagger dan die van MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel met mijn GMA4500MHD gewoon 1080P vlekkeloos af, is dat normaal? o.0

Ja, natuurlijk is dat normaal. Zou dat misschien de reden zijn daar die kaart zo heet? :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...