Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Ja, tijdens een zware game. GTA: SA is voor die kaart behoorlijk zwaar dus tijdens GTA zullen de temperaturen nog meer omhoog gaan dan in rustige stand.

72 graden...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Ja, tijdens een zware game. GTA: SA is voor die kaart behoorlijk zwaar dus tijdens GTA zullen de temperaturen nog meer omhoog gaan dan in rustige stand.

72 graden...

Dat is volgens mij een prima temperatuur voor een Videokaart, zeker als jij een passief gekoelde versie van die kaart hebt (Dat wilt zeggen, zonder een fan erop).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, tijdens een zware game. GTA: SA is voor die kaart behoorlijk zwaar dus tijdens GTA zullen de temperaturen nog meer omhoog gaan dan in rustige stand.

72 graden...

Dat is volgens mij een prima temperatuur voor een Videokaart, zeker als jij een passief gekoelde versie van die kaart hebt (Dat wilt zeggen, zonder een fan erop).

Oke. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je wilt hem toch naast een TV hebben ofzo? (of iig, dat versta ik onder multimedia PC (aka HTPC))

Zoja; dan wil je wel wat stillere componenten, het liefst passief gekoeld (ook lijkt het me mooier om een andere kast te nemen, de geluidskaart kan trouwens ook weg).

Link to comment
Delen op andere websites

Je wilt hem toch naast een TV hebben ofzo? (of iig, dat versta ik onder multimedia PC (aka HTPC))

Zoja; dan wil je wel wat stillere componenten, het liefst passief gekoeld (ook lijkt het me mooier om een andere kast te nemen, de geluidskaart kan trouwens ook weg).

Ik had hem niet bepaald samengesteld voor mezelf. Gewoon omdat ik me verveelde en misschien nog wou gebruiken in de toekomst. En ja het zou leuk zijn als hij bij de tv kon. Zou je dat even willen verbeteren? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tweakers.net heeft dit erop staan, maar die heeft het begrip multimedia kennelijk anders begrepen dan ik. Aangezien jij nog niet iets nodig hebt, en dit meer als probeersel wilt doen, hoop ik niet dat je het erg vind als ik er niet al te veel moeite meer aan ga doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tweakers.net heeft dit erop staan, maar die heeft het begrip multimedia kennelijk anders begrepen dan ik. Aangezien jij nog niet iets nodig hebt, en dit meer als probeersel wilt doen, hoop ik niet dat je het erg vind als ik er niet al te veel moeite meer aan ga doen.

Nee goed hoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Multimedia en HTPC zijn 2 losse begrippen als je kijkt naar computer configuraties. Een multimedia PC heb je gewoon op je kamer staan, daar werk je op voor bijvoorbeeld school, maar hij kan ook Full HD video's afspelen en heeft ook de mogelijkheid tot het bewerken van bijvoorbeeld foto's en/of video's of andere zaken. Geen super snelle hardware, maar je kan er alle op doen als normale gebruiker.

Een HTPC daarentegen is een PC met een kleine kast, bedoelt voor in de woonkamer. Deze is alleen maar bedoelt voor het afspelen van HD content en eventueel wat te internetten, voor de rest hoeft hij niks te kunnen. Daarom voldoet vaak een Atom processor in combinatie met bijvoorbeeld een ION chipset. 2 energie zuinige onderdelen die samen precies doen wat nodig is voor een HTPC. Het voordeel van die hardware is dat het makkelijk in een kleine, stijlvolle behuizing kan en dus in de kast bij bijvoorbeeld de reciever van de TV.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet er een goede gaming muis voor mij?

Eisen:

- €35.- (40 mag nog maar echt niet meer)

- 5 knoppen, meer mag.

- DPI hoger dan 2000

- Laser.

- Kabel, dus niet draadloos.

Ik heb gekeken naar deze muizen:

De wat goedkopere:

http://azerty.nl/producten/product_detail/872/278816/sharkoon-fireglider-muis-laser-7-knop-pen-met-bekabeling-usb-zwart.html

Mij leek deze ook wel wat maar 1 review gaf aan dat hij totaal niet comfortabel was en nog watTegendeel al gevonden. ^_^:

http://tweakers.net/pricewatch/212616/saitek-cyborg-laser-gaming-mouse.html#tab:info

Ik zoek nog ff verder over deze want ik vind hem toch wel gaaf.

Ze zeiden dat hij snel kapot ging en de knoppen links lijken mij niet fijn:

http://tweakers.net/pricewatch/233116/microsoft-sidewinder-x5.html

Ik heb het liefst een beetje bekend merk. Of hij moet zo goed zijn dat dat niet uit maakt. :puh:

Ik gebruik nu een Logitech MX Revolution.

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn advies, loop naar de dicht bij zijnste Media Markt en vraag of je wat muizen uit mag testen. Ik kan nu wel zeggen dat muis 1 echt mega fijn zit, terwijl mijn handen perfect van vorm zijn (voor die muis) kunnen die van jou groot lomp en onhandig zijn, om maar een voorbeeld te noemen.

Heb zelf de Razer DeathAdder. Prachtig ding, alleen iets boven jouw budget. Zou eigenlijk geen Razer ding aanbevelen. Ze zien er imo heel erg mooi uit, alleen zijn ze redelijk slecht afgewerkt, zowel van binnen als van buiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn advies, loop naar de dicht bij zijnste Media Markt en vraag of je wat muizen uit mag testen. Ik kan nu wel zeggen dat muis 1 echt mega fijn zit, terwijl mijn handen perfect van vorm zijn (voor die muis) kunnen die van jou groot lomp en onhandig zijn, om maar een voorbeeld te noemen.

Heb zelf de Razer DeathAdder. Prachtig ding, alleen iets boven jouw budget. Zou eigenlijk geen Razer ding aanbevelen. Ze zien er imo heel erg mooi uit, alleen zijn ze redelijk slecht afgewerkt, zowel van binnen als van buiten.

30km lopen is best ver voor een muis. :7

Over die Razer was ik al wel uit. Ze zijn idd duur voor wat ze te bieden hebben maar zijn wel mooi. xD

(Mijn mening staat atm ingesteld op de Saitek Cybrog mouse.)

Btw. hoe zit het eingelijk met optisch?

Is dat nu beter of slechter of gelijk aan laser?

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...