Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Zou hem gewoon verpatsen op marktplaats voor een paar tientjes.

ga ik doen! haal er uit wat ik kan gebruiken en plaats het spul dat ik heb omgewisseld in dat oude kastje en verpats hem op 30 april voor 4/5 tientje :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

nou, ik betwijfel of je dat er nog voor krijgt, ik denk dat je neit veel verder komt dan 30 euro

Jij hebt gelijk, maar als hij dat ding aanbied op een hogere prijs dan hij ervoor wilt hebben, is dat juist slim. Dan gaan mensen lager bieden en komen ze uit op de prijs die hij eerst in gedachten had. En mocht je een verdwaalde gek tegenkomen die er 50 euro voor betaald, is het toch helemaal mooi weer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is de ATI Mobility Radeon HD 5470 goed genoeg voor SA op High? (AA etc. ook )

En wat is de beste laptop voor 800 euro?

Doel: School, SA

Min. specs:

Minimaal 3 GB intern geheugen, uitbreidbaar tot 8GB.

Wifi 802.11 g compatible

Scherm resolutie 1280 x 800 dpi

Minimaal 3 USB aansluitingen

Minimaal 400 GB 5400 rpm

128 MB videokaart

(ik kan wel nieuw topic aanmaken maar het duurt zowiezo nog een paar maand voordat ik hem kan kopen)

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze PC, stel dat ik hem zou upgraden en er een low gamesysteempje van zou maken. Zou dit dan werken of een goede keus zijn?

Dat zou opzich wel een leuk upgradesetje zijn, maar je moet er wel zeker van zijn dat je moederbord PCI-e is en ook C2D ondersteund.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een uitgebreide lijst met de speceficaties, volgensmij heeft de PC wel PCI-e. Maar wat is C2D?

ProcessorProcessor-kloksnelheid3000 MHzProcessor modelIntel Pentium D 925ProcessorfamilieIntel Pentium DFront-side bus processor800 MHzGeïnstalleerde processorcache4 MBGeheugenIntern geheugen2048 MBIntern geheugentypeDDR2Maximum intern geheugen4 GBOpslagmediaCompatibele geheugenkaarten8-1SchijfTotale opslagcapaciteit320 GBHarde schijf-interfaceSerial ATARotatiesnelheid7200 RPMVideoGrafische adapterSiS Mirage™3Maximum geheugen grafische adapter383 MBAudioAudiosysteem5.1Optische driveSoort optische driveDVD+-RW DLBeeldschermInclusief monitorjaBeeldschermTFTBeeldschermdiagonaal19 "Besturingssysteem/softwareInclusief besturingssysteemWindows Vista Home Basic EditionVerbindingsmogelijkhedenPS/2 poort(en)2USB 2.0 poort(en)6NetwerkNetwerkfuncties10/100 LANTechnische detailsType behuizingTowerMoederbord form factoruATXUitbreidingsslots1x PCI Express 16X

1x PCI Express 1X

2x PCI

Informatie van de fabrikant (Packard Bell)- Intel® Pentium® D Processor 925 Dual Core

- Legitieme Windows Vista® Home Basic

- 2 GB DDR2 geheugen

- Inclusief 19" TFT breedbeeld monitor

Edit: Hij geeft hem niet goed weer nosmile.gif hier is de link: http://www.topproduc...cificaties.html

En op welke kwaliteit zou ik hiermee de nieuwe spellen kunnen spelen? En kan de videokaart nog goedkoper? een DVI heb ik eigenlijk niet nodig

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

C2D= Core 2 Duo.

We moeten het moederbord weten en die BIOS versie. Dat kan je uitlezen met CPU-Z.

Helaas is de PC kapot en moet de voeding vervangen worden, daarom vond ik het ook een goede gelegenheid om hem te upgraden, maar ik kan het nu dus niet uitlezen met CPU-Z. Maar is de Pentium D geen dualcore? (Pentium D/Dualcore)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar een C2D werkt anders dan een PD.

En als ik nou een nVidea 9800 bij gooi, zou ik dan de nieuwe spellen kunnen spelen, want een PD heeft toch 2 cores.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je dezelfde pc als ik heb, en dan kan je niet alle nieuwe spellen spelen. Free-roamers als GTA IV, SR2, APB (betá) etc. lukken niet, de rest daaromheen wel (dus, Far Cry 2, de nieuwste C&C, etc allemaal wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je dezelfde pc als ik heb, en dan kan je niet alle nieuwe spellen spelen. Free-roamers als GTA IV, SR2, APB (betá) etc. lukken niet, de rest daaromheen wel (dus, Far Cry 2, de nieuwste C&C, etc allemaal wel)

Oke, en als ik er dan een C2D bij gooi (mits die ondersteund) kan ik er wel de Free-roamers op medium mee spelen? Alleen hoe krijg ik nou eigenlijk te weten of mijn PC C2D ondersteund als deze kapot is? Verders, heb ik dan ook nog een nieuwe voeding nodig?

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...