Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Principe blijft hetzelfde :puh:

Tuurlijk, we snappen wat je bedoelt. Maar mag ik ook eens spammen en mierenneuken? :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Principe blijft hetzelfde :puh:

Tuurlijk, we snappen wat je bedoelt. Maar mag ik ook eens spammen en mierenneuken? :puh:

Nee, ga naar je eigen ML Forum :t

@MP; dat weten we. Maar al zou je laptop geen DVD's aan kunnen zou het geen probleem zijn, omdat je een DVD speler al voor een tientje kunt kopen bij je lokale *vul hier een lokale winkel in welke DVD spelers verkopen voor een tientje*.

Link to comment
Delen op andere websites

Een NAS.

Ik had gehoopt dat je zelf zo slim was om dat te googelen, maar dat is helaas niet het geval. :puh:

Kort gezegd: een nas is een klein energie zuinig systeem wat als data server gebruikt word. Je sluit het aan op je netwerk en je kan vanaf elke PC in huis bestanden lezen en schrijven op de NAS. Dat is handiger dan een externe HDD, zeker als je erg veel bestanden wilt delen met meerdere PC's zodat je niet met een hele doos extrerne HDD's loopt te zuilen. Ook hebben die systemen vaak een automatische back-up en restore functie zodat elke dag de bestanden op de NAS worden bijgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, het is niet de bedoeling dat heel het huis m'n HDD's kan inkijken. M'n broer kopieert soms eens een film via mijn pc met een USB-stick, voor de rest doet niemand anders dan ikzelf er iets mee. De hamvraag van mij: Is het verstandig om 2 externe harde schijven boven elkaar te plaatsen of plaats ik ze beter naast elkaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, nu ben ik alles van m'n oude schijf naar m'n nieuwe schijf aan het overzetten, nu liggen ze naast elkaar, gezien het feit ze door dit grote kopieerproces zo warm zijn dat je er een ei op kunt bakken..xD

Link to comment
Delen op andere websites

KIk weet dat dit eigenlijk hier niet hoort maar in Software, maar ik vind het onzin om voor zon kleine vraag een nieuw topic te maken.

Kan ik met een home Premium serial code voor Windows 7 een Enterprice activeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...