Jump to content

campaing rumpo


Rinaldootje

Recommended Posts

Ik heb ook eens op WikiGTA gekeken en heb zo ontdekt dat deze bus op drie plaatsen vindbaar is. Dan lijkt het me sterk dat geen van de 3 kloppen. Wat mogelijk is is dat dit voertuig bijvoorbeeld pas nadat de storyline is afgerond beschikbaar word of iets dergelijks. Als ik me goed herinner komt dit voertuig ook voor in de missie Steering The Vote waar je met dit voertuig voor Donald Love reclame moet gaan maken voor hem , als burgemeester. Mocht het nou nog niet lukken zal ik even voor je kijken of het in mijn game wel wil lukken. :cya:

LCS_SteeringVote2.jpg

LCS_Campaign_Rumpo.jpg

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een korte toevoeging:

De 'Campaign Rumpo' is niet tijdens de gehele 'Story Line' beschikbaar maar tijdens een periode. Deze periode eindigd als je ongeveer naar Shorside Vale gaat. Ben je al verder kun je hem dus helaas niet meer krijgen. Als je nog maar net in Staunton Island bent kan het ook dat hij nog niet beschikbaar is. Hij is Geloof ik na de missie 'Steering The Vote' beschikbaar maar die, zoals Advancegta al zij, zelf in voorkomt.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ok dan moet ik zegen dat ikde gehele game al 100% heb uitgespeeld dan start ik maar een nieuwe game en prop ik al mijn garages vol met die wagen.

EN toch nog bedankt he.

En nu mag er wel een slotje :slotje: op in dit topic

Link to comment
Delen op andere websites

De Campaign Rumpo spawnt bij het Liberty City Memorial Stadium (Staunton Island), als je de missie 'Steering The Vote' gehaald hebt. De Rumpo aan het Stadium is een rode versie. Er bevindt zich ook nog een blauwe versie in Staunton Island (ik geloof dat het ergens in de buurt van Love's gebouw is). Ook in Portland staat de Campaign Rumpo er, onder andere op het grasveld naast het Politiebureau (rode versie). De Campaign Rumpo's verdwijnen uit het straatbeeld nadat je de missie 'Love on the Rocks' gehaald hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is idd te verkrijgen

voor het stadshuis van stounton island in de buurt van love media woord hij soms gespawd net zoals een geparkeerde auto

je kan er alleen dan niet meer van die stemmen eruit laten komen helaas

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is me gelukt hoor ik heb alle mogelijke campin rumpos gevonden en in de garage op stauton gepropt.

4 intotaal en hierbij heb ik ook ontekt dat er 4 agens en 2 motoen in die garage passen.

maar ik ben vanplan om die save upteloaden.

Aleen is die save gecheat omdat ik snel in de buurt wou zijn.

groetjes rinaldootje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...