Jump to content

Zwart beeld!


King Room

Recommended Posts

Als ik GTA San Andreas op start doet die het wel normaal maar als ik een spel load/new game dan laad die eerst wel maar dan krijg ik zwart beeld dan kan ik helemaal niets meer !! Zelfs geen Alt Tab!! Dan moet ik hem restarten mijn computer!!

Weet iemand de oplossing, dan hoor ik het graag!?

KING ROOM

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeert je GTA_SA.set te verwijderen uit de map: 'GTA San Andreas User Files' die je kan vinden in mijn documenten? Die verwijdert namelijk de instellingen waardoor hij het wellicht gaat doen. Ook kan het wezen dat je een savegame hebt die een andere versie heeft dan die van je San Andreas. Ik bedoel je hebt een savegame voor versie 1 en je hebt een San Andreas Versie 2 dan werken ze niet. Ik zou als ik jou was ook even je GTA San Andreas opnieuw instaleren, want dit zijn meestal van die kleine foutjes die je vaak niet zo snel kunt zien. Ik heb nog een aantal vragen voor je waarop ik dan weer iets kan baseren. Ben je ooit met mod(ificatie)s bezig geweest? Heb je ooit iets aangepast aan de Main.scm of Script.img? Heeft je San Andreas eht anders altijd wel gedaan? Wat heb je gedaan om hem niet meer te laten werken? Hoe denk je dat het gebeurt is? Verder zou ik het op dit moment niet weten. Mocht er verder nog wat wezen zeg het dan gerust hoor! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een aantal vragen voor je waarop ik dan weer iets kan baseren. Ben je ooit met mod(ificatie)s bezig geweest? Heb je ooit iets aangepast aan de Main.scm of Script.img? Heeft je San Andreas eht anders altijd wel gedaan? Wat heb je gedaan om hem niet meer te laten werken? Hoe denk je dat het gebeurt is? Verder zou ik het op dit moment niet weten. Mocht er verder nog wat wezen zeg het dan gerust hoor! :cya:

Ik heb dat ook al verwijderd en dat helpt ook niet!!

Ik had een savegame waarmee ik een new game had mee gedaan!!

1) Nee

2) Nee

3) Ja

4) Niets

5) Ik weet niet, want hij deed het normaal wel!!

@libertycitypc

Ligt niet aan me videokaart, want die is goed!! Hij deed het ook eerst!!

Link to comment
Delen op andere websites

heb je mischien een mod gedownload ?

dat die mischien niet goed is :-(

Verwijder mischien Gta Sanandreas gewoon en installeer hem dan opnieuw

mischien dat dat helpt :)

Nee ik heb geen mod gedownload daar had ik al antwoord op gegeven zie vorige post!!

Ik heb net de CD uitgeleend!! Dus ik haal hem nog niet van me pc af..

Ik krijg hem waarschijnlijk maandag weer terug!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...