Jump to content

[PS] Full Signature Tutorial


Lord of War

Recommended Posts

Mooie outcome, Xarpius. Ik zie dat je C4D renders niet de hele juiste zijn maar ik ben momenteel aan het werken aan een nieuwe versie die mooier en beter is. In de tutorial zal ik het soort C4D renders zetten waarmee je moet werken.

Oké dan, bedankt. :)

EDIT: Ik heb hem nog maar eens een keer gedaan, het enigste is, niet alle C4D Renders kunnen bij mij in Photoshop want ik heb 6.0 ;) Maar ja dit is mijn outcome:

TekkenXarpiusPNG.png

Bewerkt: door Xarpius
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
haihaii mooie tut.

heb hem geprobeer maar heb geen mooiee C4D's dus ken je me der paar sturen ofiets :$ ?

Welkom op het forum Steffanie. Ik weet niet of je een beginnende Photoshopper bent, maar soms is het handiger om eerst even met een beginners tutorial te beginnen voordat je aan ander werk begint. Zo leer je de basisbegrippen en weet je hoe je bijvoorbeeld je tekst kan plaatsen, een border toe kan voegen, een render inblend, voor belichting zorgt etc. Dat zijn basis methoden die je toch wel moet kennen als je aan een tutorial begint van wat hoger niveau. Excuseer als je geen beginner bent, maar mocht dat zo zijn dan is dat wel zo handig.

Dan over de C4D's: Op verschillende sites kun je deze downloaden. Denk aan www.planetrenders.net maar ook aan www.deviantart.com Hier heb je een zoekopdracht voor C4D's, pik er wat goede uit en sla ze op. Voor vragen kun je verder nog altijd op ons forum terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...