Jarno Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Ik heb nu 3 files van me looping in gta3.img gezet looploop.txd looploop.dff looploop.col Ik ehb de utt gevolgd van Eclipse op zijn site over colfiles. Dus ik in moomapper zetten. En saven. Dus ik start VC op krijg ik crash bij het laden. Kan iemand mij helpen. B.v.d. Reageren
Negativ Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 uhh Jarno, Maybe heeft het te maken met Dummy's Gebruik dan VcLimitAdjuster.. Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Dat VC crash3ed wanneer je er nieuwe objecten inzet kan verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende is een missende link naar de COL file. Je moet in de GTA.ide file een verwijzing zetten naar je colfile. Kijk ecclipse' tut nog eens na op dit punt, en controleer of je alle stappen goed gevolgd hebt. Reageren
Jarno Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 uhh Jarno, Maybe heeft het te maken met Dummy'sGebruik dan VcLimitAdjuster.. Heb ik al gedaan. Heeft geen zin. Reageren
Jarno Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Dat VC crash3ed wanneer je er nieuwe objecten inzet kan verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende is een missende link naar de COL file.Je moet in de GTA.ide file een verwijzing zetten naar je colfile. Kijk ecclipse' tut nog eens na op dit punt, en controleer of je alle stappen goed gevolgd hebt. Ik zal naar de gta.ide kijken. B.v.d. [edit] Er is geen gta.ide ofzo [/edit] Reageren
Jarno Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Ik heb alles opnieuw gedaan.... Ook die tut die je net zei. Hij crasht nog steeds. Maar in moomapper ziet de pipe/looping er wit uit. EN ik heb geen texture. Want ik snap neit hoe je met een zmodeler iets aan een texture koppelt ofzo. Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Dat VC crash3ed wanneer je er nieuwe objecten inzet kan verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende is een missende link naar de COL file.Je moet in de GTA.ide file een verwijzing zetten naar je colfile. Kijk ecclipse' tut nog eens na op dit punt, en controleer of je alle stappen goed gevolgd hebt. Ik zal naar de gta.ide kijken. B.v.d. [edit] Er is geen gta.ide ofzo [/edit] Sorry, verkeerde filenaam... De verwijzing naar je colfile moet je opnemen in de gta_vc.dat Zoals: COLFILE 0 RAMBO\XSC_LOOPING.COL RAMBO\XSC_LOOPING.COL moet je natuurlijk vervangen door een verwijzing naar je eigen col-file, dit is de path/filename t.o.v. de GTA VC installatie dir. Reageren
Jarno Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Heb ik al gedaan... Maar hij crasht gewoon. Maar jongens komt het omdat ik geen txd heb? Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Nope, bij een ontbrekende txd, crashed VC normaal niet, dan krijg je gewoon een wit object te zien in het game. Je hebt toch wel de LOD distance voor het object op een normale waarde gezet ( +- 250). Als je die op 0 laat staan wanneer je het object in moo-mapper plaatst, dan kan ie ook crashen... Reageren
Jarno Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Kan iemand een duidelijke tut geven. Van het exporteren van ZModeler tot het zetten in de game. Reageren
Eclipse Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 ik heb het ook zo moeten uitvissen dus niet zeuren :lol: gewoon geduld hebben en blijven vragen. ik zal eens kijken of ik binnenkort tijd heb voor een tutorial Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Kan iemand een duidelijke tut geven.Van het exporteren van ZModeler tot het zetten in de game. Jarno, Als jij nu uitgebreid stap voor stap beschrijft wat je hebt gedaan, dan komen we er vast wel samen uit. Zo heeft ecclipse het ook gedaan en dat is ook op het eind wel gelukt. Dus pak je toetsenbord en je screenshots, en laat maar zien wat je allemaal stap voor stap gedaan hebt. Eigen objecten in VC plaatsen is echt modden voor gevorderden, dus daar moet je veel voor doen om het te leren. Ik ben benieuwd naar je verhaal... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.