Jump to content

Missie : CRAZY 69


vetvrete

Recommended Posts

:N hallo, met vetvrete.

ik kwam reeds bij deze missie: Crazy 69. Weet jij hoe ik deze missie klaar?

vetvrete

Je kunt allereerst even 'Hier' kijken.

Ik weet niet wat je niet haald maar ik neem aan dat je dood gaat. Je moet snel toeslaan met de Katana, de Forelli's mogen jouw niet kunnen raken. Als je een iets minder als een mes lengte van hem af staan moet je toeslaan. Toni kan nu een steek in de buik geven of in de nek.

Als je hier niets aan had kun je misschien beter uitleggen wat je niet lukt :). Veel Sucses verder ;)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je er heel veel aan hebt, maar ik heb de info en de tips die op WikiGTA staan even hierheen gekopieërd. Misschien kun je er wat mee:

Missieinfo

Je moet van Leon McAffrey - die zijn nieuwe partner meegebracht heeft - twintig Forelli's vermoorden met een katana. Hier heb je vier speluren de tijd voor. De Forelli's bevinden zich in Belleville Park. Van zodra je dicht bij hen komt lopen ze naar je toe, gewapend met meat cleavers. Een tik met de katana is genoeg om hen het loodje te laten leggen. Heb je er 20 gedood dan heb je de missie gehaald.

Tips

Armor is aanbevolen indien ze je raken.

Als je er echt niet uit komt, dan kun je hier je savegame zetten zodat iemand die voor je doet. Ik weet niet of dit alleen voor de PS2 kan of ook voor de PSP.

[Edit] Even wat te laat.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...