Tomzen Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Ja ik wel, Ik kan die mission namelijk ook niet uithalen maar iemand is al voor me bezig. Hier heb je de save game wanneer ik de mission nog moet doen. ULES00151S7.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuningboy Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Ja ik wel, Ik kan die mission namelijk ook niet uithalen maar iemand is al voor me bezig.Hier heb je de save game wanneer ik de mission nog moet doen. ik heb de missie zelf al kunnen spelen, ik heb een tijdje rondgereden en alle 3 de eilanden eens bezocht en toen de missie geprobeerd en toen kon ik wel in de marker stappen en is ze meteen gelukt, je moet gewoon wat sniperen en die heli afmaken met een bazooka (btw, er ligt armor bij de vuurtoren, zonder die armor had ik de missie ook niet gehaald) ik ben nu bezig met de taxi missies, als ze af zijn zal ik anders ff je missie spelen zodat je weer verder kan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldenarrow Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 ik kan de missie ''snappy dresser'' = C en de missie ''bone voyeur!'' = J nie halen kan een van julie deze 2 missies halen hier download link :http://rapidshare.de/files/11591254/gta_missie.rar.html" target="_blank">-------> missie <--------- volgens mij habben julie de verkeerde mssie voor je die C is met camera en die J is met hoeren geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Ik doe ze zo meteen. Edit: Snappy Dresser en Bone Voyeur voor goldenarrow zijn gelukt, de savegame zit in de bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniffie Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Hallo, Ik kom echt niet voorbij de missie The Portland Chainsaw Masquerade van Vincenzo Cilli. Kan iemand me a.u.b. helpen? Dit is m'n savegame! http://rapidshare.de/files/11945731/savegame.zip.html Alvast bedankt! Mvg. Nicky >>> Door GTA-Sheep: Bericht hier even naar toe verplaatst<<< Bewerkt: 27 januari 2006 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Ik ben met deze missie bezig, ik edit en stuur een Pm indien hij klaar is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 hallo, ik zit nu op 99% en heb geen idee wat ik nog verder moet doen hier heb ik die savegame: http://rapidshare.de/files/14168073/ULES00151S1.rar.html kan iemand mij vertellen wat ik nog mis? ik heb geen cheats gebruikt laat maar ik heb hem al 100% uitgespeeld moest alleen nog de karmageddon missie doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 Ik krijg de volgende missies niet uit: Salvatore Leone: Taking the Peace Church: False Idols Zou iemand die voor mij aub willen uitspelen? http://rapidshare.de/files/14336445/ULES00151S1.rar.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 Ik begin er nu aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Ik begin er nu aan. Bedankt, je mag me een pm sturen als ie klaar is. Bewerkt: 28 februari 2006 door Rekam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
icep0wer Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 Ik kom ook niet langs the portland chainsaw masquerade. Wie kan me helpen? Savegame zit erbij,let op! GEEN cheats! http://rapidshare.de/files/15165607/Savegame.rar.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel voor je... Ik edit dit bericht als ie klaar is. Gehaald: The Portland Chainsaw Masquerade Beloning: $3000 Bewerkt: 11 maart 2006 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-Unit Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Bij mij lukt de missie Portland Chainsaw Masquerade niet Kan iemand dat voor mij doen Klik voor download Laat maar net gehaald Bewerkt: 23 maart 2006 door D-Unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
imag Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Hey ik kom niet voorbij die missie taking the peace. het lukt gewoon niet, kan iemand van jullie het doen? thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Hey, welkom op het forum. Ja, dat wil ik gerust voor je doen, maar dan moet je wel ff je savegame hier neerzetten zodat ik die kan downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.