twilight Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 eey, ik heb een probleem ik ben bij de missie van maria met de motorrace. ik kan die egt niet halen. ik ga steeds op mijn bek. ik hoop dat dit de goeie savegame is. kan iemand em please voor mij halen. graag alleen de motorrace. klik hier voor de data.bin moeten jullie nog meer van mijn savegame hebben? ik doe hem wel maar wil je je save-game gewoon in de bijlage stoppen of anders maar mee moet ik hem openen er zit nu een bijlage bij. zo goed? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Ik EDIT mijn post wel als ik hem heb gedaan EDIT: Missie Gehaald Reward: None Extra: Je kunt nu bike races doen http://rapidshare.de/files/22342548/ULES00151S1.zip.html Bewerkt: 24 september 2006 door ASPHALT Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 http://rapidshare.de/files/22975542/ULES00151S1.rar.html Missie: Shoot the messenger Opdrachtgever: Salvatore leone. wie wil deze missie voor mijn doen? cheats mag MAAr alleeen health en weapons. veeel succes EN bij voorbaat dank Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ik probeer het voor je.. Morgen heb ik hem sowiezo af Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 AdvanceGTA, ik ben vertrokken. Dit schoot me nog in het zin toen ik LCS ging spelen, vandar ik dit even post. Wie wil? Matiscus? VforV? Dizzee? Apslat?? Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Gehaald, geen cheats gebruikt enzo. Reageren
twilight Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 hoi ik ben bij missie dat je die gasten met chainsaw's (kettingzagen) moet uitmoorden. wie wil em voor mij proberen te halen? als je het wil, hier is de link:De save data Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) hoi ik ben bij missie dat je die gasten met chainsaw's (kettingzagen) moet uitmoorden. wie wil em voor mij proberen te halen? als je het wil, hier is de link:De save data ik doe hem wel voor je ee raar als ik hem wil Downloaden krijg ik dat ik hem moet Navigeren wat moet ik nu doen Bewerkt: 18 juni 2006 door ASPHALT Reageren
twilight Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 hoi ik ben bij missie dat je die gasten met chainsaw's (kettingzagen) moet uitmoorden. wie wil em voor mij proberen te halen? als je het wil, hier is de link:De save data ik doe hem wel voor je ee raar als ik hem wil Downloaden krijg ik dat ik hem moet Navigeren wat moet ik nu doen HUH kun je em niet downloaden ofzo?? ik kan hem wel downloaden Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 hoi ik ben bij missie dat je die gasten met chainsaw's (kettingzagen) moet uitmoorden. wie wil em voor mij proberen te halen? als je het wil, hier is de link:De save data ik doe hem wel voor je ee raar als ik hem wil Downloaden krijg ik dat ik hem moet Navigeren wat moet ik nu doen HUH kun je em niet downloaden ofzo?? ik kan hem wel downloaden ik krijg dit: normaal kreeg ik iets anders Reageren
maarte41 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Op schijf bewaren selecteren, dan krijg je het normale downloadvenster. Als je op navigeren drukt krijg je volgens mij een scherm waarin je moet kiezen met welk programma je het bestand opent. Bewerkt: 19 juni 2006 door maarte41 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) wil je hem in de bijlage doen er is gaat iets mis en anders even uit leggen hoe het moet want het lukt me niet. ik weet niet of het aan mij ligt of de computer Bewerkt: 20 juni 2006 door ASPHALT Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Beter laat dan nooit twilight weet waarom : Mission Passed + $3000 1- Bullet van de 357. Bewerkt: 27 juni 2006 door ASPHALT Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Is dit nu ook voor PS2 Savegames ? Of is daar ergens een apart topic voor ?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.