Carioca Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 Hallo, kan iemand voor mij het uiterst moeilijke The Portland Chainsaw Masquerade in GTA: LCS spelen? Hieronder vindt je mijn savegame, gelieve deze missie te behalen en dan op te slaan en opnieuw hier te zetten Alvast hartelijk bedankt aan mijn redder/ster in nood P.S. Als je wil mag je cheats en zo gebruiken SAVEFILE --> http://d.turboupload.com/d/898962/ULES00151S5.rar.html Ik wil hem wel doen voor je. Ik edit mijn bericht als ik hem gehaald heb . Edit: Mission Passed! Er staat een Sanchez in de garage en Toni heeft nu ook de Chainsaw. Zelf raad ik je aan minder tot geen cheats te gebruiken, of toch niet te saven nadat je gecheat hebt, omdat je savegame hierdoor beschadigt kan raken. Maar, wie ben ik om dat te zeggen. De savegame zit in de bijlage. Hartelijk bedankt, nu kan ik eindelijk verder Zonder cheats is mij toch wel wat te moeilijk, ben niet een die hard gamer en boeit mij ook niet echt om alles politiek correct te spelen, als ik mijn plezier maar heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 mag ik een save game dat je false idols hebt gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 mag ik een save game dat je false idols hebt gehaald Die heb ik niet presies maar wel, maar wel in de buurt van deze missie: (De missie is al gehaald) The Whole 9 Yardies: http://rapidshare.de/files/32484838/ULES00151S0.rar Munitions Dump: http://rapidshare.de/files/32482811/ULES00151S5.rar Love & Bullets: http://rapidshare.de/files/32484899/ULES00151S6.rar ---- Als je een Save-Game wilt presies na Fals Idols moet je je eigen Save-Game uploaden en dan wordt hij door iemand gedaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) ze doen het niet wil iemand false idols en als je me save game doet die van salvatore het is iets met een bestuurbare auto ULES00151S6.zip Bewerkt: 9 september 2006 door gta-man2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) ze doen het niet wil iemand false idols en als je me save game doet die van salvatore het is iets met een bestuurbare auto Ik wil wel even proberen. Even geduld a.u.b. Edit: Ik kan je savegame niet laden. Reden: Corrupted Data. Bewerkt: 9 september 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 moet i dan een andere plaatsen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) False Idols - Mission Passed! Ik heb geen cheats of trainers gebruikt. Ik heb wel een Rocket Launcher (+ bijhorende raketten) gekocht waardoor de Minigun nu vervangen is door de Rocket Launcher. De missies voor Father Ned Burner zijn tevens voltooid, dit was de laatste missie. Beloning: $1.500 --- Taking The Peace - Mission Passed! Ik heb geen cheats of trainers gebruikt. Toni heeft nu full Health en full Armor. In de garage staat een Cheetah. Na deze missie belt Salvatore je op om te zeggen dat je hem kunt bereiken aan de payphone in Belleville. Beloning: $2.500 De savegame zit in de bijlage. Succes met de volgende missies! ULES00151S3.rar ULES00151S3.zip Bewerkt: 10 september 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) ok heeeeel erg bedankt hij doet het Bewerkt: 10 september 2006 door gta-man2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 Een .rar kan je uitpakken met het programma'tje WinRAR. Dit werkt hetzelfde als Winzip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 weet ik maar ik zit benedenen dat is de pc van me ouders dus mag er geen progammatjes op zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Hey, Het lukt me maar niet om de laatste missie te doen.. Kan iemand deze ff doen? http://rapidshare.de/files/35973057/ULES001511S0.rar.html Bewerkt: 8 oktober 2006 door Erulezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Mission Passed! Gehaald: The Sicilian Gambit Beloning: 500.000 Extra: De Story Line is nu uitgespeeld 'The King Jumpsuit' hangt nu in je kedingkast Nieuwe Mulity Player mogelijkheden beschikbaar [*]Verder: Misschien heb je wat minder Ammo dan eerst. Ik heb Geen Cheats gebruikt Veel pezier verder Bewerkt: 8 oktober 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Erorm Bedankt ! EDIT// Heb je Die hidden package die daar lag ook ge pakt? Bewerkt: 8 oktober 2006 door Erulezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelted Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb grote moeite om die missie van de brandweer uit te spelen.... zit t zeker al 2 uur te proberen Kan iemand m voor me uitspelen? AUB niet cheaten Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Ik zal 'Firefighter' voor je doen .` Mission Passed! Gehaald: Firefighter Beloning: Best veel geld, helaas niet bijgehouden omdat je per level een geldsom krijgt. Dit ligt meestal in de 100. Extra:Toni is nu 'Fire Proof'! [*]Verder: Ik snapte niet waarom je geen wapens had, dus ik heb niets gepakt omdat ik niet weet of je er iets meer wilt doen . Ik heb Geen Cheats gebruikt Veel pezier verder Bewerkt: 24 oktober 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.