Quiz Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) jawel! het door jouw gemaakte ding wordt opgeslagen in je cheat.txt en je kan het zo weer aanzetten Bewerkt: 26 februari 2006 door Quiz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 jawel! het door jouw gemaakte ding wordt opgeslagen in je cheat.txt en je kan het zo weer aanzetten Nee, niet in je eigen savegame(waar het cheatdevice niet in is) Behalve als je telkens terug cheatdevice savegame en het object load en terug je savegame. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 heey Dizzee hij doet en weet je door wie? ...........DOOR JOU dank je wel man >>> Door Dizzee: Graag gedaan. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
melle108 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Ik weet niet of ik de cheatdives moet geloven want, het kan je game crashen zijn er geen normale codes die je zo in kan voeren om een helicopter krijgen net als bij vc en sa??? Bewerkt: 27 februari 2006 door melle108 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Ik weet niet of ik de cheatdives moet geloven want, het kan je game crashen zijn er geen normale codes die je zo in kan voeren om een helicopter krijgen net als bij vc en sa??? Nope, en je game zit soms vast.Maar nadien werkt het terug perfect. ;-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 hij loopt alleen vast als je heel idioot loopt te kloten. bijvoorbeeld als je echt fucking hoog gaat (kan als je grafity licht staat) op een gegefen moment, stat alles stil en je psp gaat naar 10 sec uit.. maar erg? nee, het gebeurd maar heel weinig en is niet schadelijk voor je psp. je kan hem dus gerust downloaden (het kan alleen schadelijk zijn voor je psp als het je flash aan tast, en dat kan cheat deviced onmogelijk) hoewel ik wel afraad om hem op 333 mhz te zetten.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Je game kan ook crashen als je bijvoorbeeld een auto spawnt, zeer veel na elkaar. Eerst begint je beeld te vertragen en als je blijft op de O- of L- knop duwen loopt hij vast en crasht hij vervolgens. Het is natuurlijk niet te bedoeling zoveel auto's na elkaar te spawnen. Bij de teleport naar een ped zitten daar ook soms nummers tussen die je game doen crashen. Zolang je geen overdreven dingen doet zal hij niet crashen. En als je PSP crasht, moet je hem gewoon terug aanzetten en opnieuw beginnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 Zo heb ik het gedaan: 1. De laatste savegame (dus wanneer je het laatst gesaved hebt) save je in slot 2 (alle andere savegames verwijderen), op de pc wordt dit aangegeven als ULES00151S1 2. verplaats deze gehele map naar het bureaublad, de map SAVEDATA is nu leeg. (tenzij er nog andere games in zitten) 3. Download Cheatdevice en plaats het bv. op het bureaublad. (gecromprimeerde map (.ZIP)) 4. Dubbelklik, er wordt een venster geopend, kies 'alles uitpakken' 5. De uitgepakte bestanden op het bureaublad opslaan 6. Dubbelklik op de uitgepakte map --> psp --> SAVEDATA --> ULES00151S0 7. Zet deze gehele map in *:PSP/SAVEDATA (* = letter schijfstation) 8. Ga op je PSP naar de tab 'games' --> 'hulpprogramma's voor opgeslagen data' en daar zou je nu een prentje van een helikopter en een prentje van het savehouse waar de laatste save plaatsvond. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb ff al m'n saves ergens anders gezet en alleen de cheatdevice erin gezet, dus k start het spel op met umd emulator en mph loader en dan blijft ie hangen op de helft van het laadscherm... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Dizzee had een tijdje geleden een topic geopend waar je alles in kon plaatsen van edison carter andere topics hierover mochten niet meer.Dus je kan dit tus even snel posten in dat topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Dit is nou al het zoveelste topic dat aangemaakt word over de cheatdevice. Ik ga straks met dizzee bespreken om al deze topic's te sluiten en er een topic over te beginnen waar jullie de nieuwste versies kunnen posten. Maar ben wel blij dat er weer een nieuwe is. EDIT: Er bestaat al een topic over, gelieve daar te posten. Bewerkt: 4 maart 2006 door Matiscus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 er bestaad al een topic over? je hebt het nu over het algemende cheat diviced topic ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Ja, AL het nieuws omtrent cheatdevice moet daar gepost worden... Samenvoeging van topic plz. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Dat klopt helemaal ! Je kan ook gewoon Load Game doen en dan moet je ook dat prentje van een Heli zien. Dus ik veronderstel dat het nu gelukt is ? Succes met spelen dan ! Als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen. Bewerkt: 4 maart 2006 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 Kijk ik heb nu zoon vette bom gemaakt met die red fuel cans op het vliegveld. als ik hem dan aanzet die cheat dan word ik er niet heen geteleporteerd, is daar ook weer een code voor? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts