Dogwatch Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 cool, ik ga hem meteen downloaden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 Ik begrijp het nut niet van al die samengevoegde auto's! Iemand uitleg? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 Het heeft ook geen nut... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Wat is het dan? EDIT: @ Samurai, geef dan een UITLEG i.p.v het hier vol te spammen! Bewerkt: 31 maart 2006 door Big-Loser Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 Yust voor de fun eh. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Edisoncarter is al bezig met de volgende versie. Nu heeft hij een van de leukst dingen tot nu toe gevonden... het waterniveau veranderen. Hier zijn 2 foto's En een filmpje. Bewerkt: 2 april 2006 door maarte41 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 Edisoncarter is al bezig met de volgende versie.Nu heeft hij een van de leukst dingen tot nu toe gevonden... het waterniveau veranderen. Zalig, dan kan je rampje (The day after tomorrow) spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 Er komt ook nog een ander programmatje uit waarmee je je auto kan tunen. Je kan onder andere de kleur veranderen, de grootte van je banden, je snelheid, de kleur van je uitlaaten en nog andere dingen. Het programma heet Grand Theft Auto Pimp my garage. Het komt waarschijnlijk later deze week uit. Hier staat alle info en een trailer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 echt waar cool want ik heb een psp (al een jaar ofzo) met gta liberty city stories en het lijkt me gaaf als je zo iets kan doen maarte41 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) echt waar cool want ik heb een psp (al een jaar ofzo) Hij is nog geen rond jaar uit dacht ik, je kan hem uit China hebben, maar dan is het maximale wat je hem kan hebben volgensmij nog rond de 40 weken. ONTOPIC: Zo vet al die tuning opties, misschien kan je wel in Cheatdevice 1.5 wel tunen edit: Roneri, je signature is te hoog, gelieve aan te passen! >>> Door Dizzee: big-loser, ik zie je al meerdere keren moderatorachtig gedrag gebruiken. Dit is niet toegestaan, hier zijn de moderators dus voor. Gelieve daar op te letten. <<< EDIT: Sorry, ik wijs hem er alleen op! Bespaart jullie ook weer werk , ik zou er op letten! Bewerkt: 6 april 2006 door Big-Loser Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Er is een auto gereleased die met de pimp my ride functie is gemaakt. Zo kun je zien wat je er allemaal mee kan doen. Hier staat de code voor de auto. Als je de cheat selecteert spawnt de auto in je garage op Staunton island. Zo ziet de auto er uit. Bewerkt: 5 april 2006 door maarte41 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 CHEATDEVICE 1.0b IS UIT! De enige nieuwe functie is weliswaar water level maar het is denk ik supervet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Dit gaat te snel, ik heb nog nieteens een half uur met Cheatdevice 1.0 gespeelt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quiz Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 ik heb een nieuwe easter egg gevonden: deze egg is te vinden in maria’s appartment. om daar in te komen heb je deze cheat nodig: #cheat maria's appartment setchar(08e6a684, 1) moveto(1109.15,-472.93,31.57); object(0x01BF,270,0,180); move(-0.03,-6.62,0.00); object(0x01BF,270,0,0); move(-0.00,-1.09,0.00); object(0x01BF,270,0,0); zet deze cheat aan als je stauton island bent en ga dan naar het appartement van maria. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Dit hoort hier niet! Zet het in het easter egg's topic. Ik kan touwens ook niet zien wat het voorstelt. On-topic Cheat Device 1.0b US Cheat Device 1.0b UK/EU www.maxbot.com Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts