(b)rambo Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hoi ik zoek een team dat gemotiveerd is in het maken van mod's ik ben zeer ervaren maar heb nooit de tijd genomen een project op internet te plaatsen. ik ben al bijna 3 jaar bezig met gta vice city en ook san andreas is geen probleem (alleen vind ik vc makkelijker omdat je dan tommy makkelijker kan modden) ik kan alles van het maken van totaal nieuwe sounds (in menu's en bv voetstappen) tot het bouwen van totaal nieuwe maps van texturen tot scripten van savepoints en noem maar op. zoek mensen die ook bezig zijn met een mod en daar de tijd voor nemen en met realistische plannen komen dus geen gta duckstad of dergelijk. ik zie gta vice city als een free roaming game waarin je kan racen en schieten en hindernissen kan nemen. daarom lijkt het me leuk een game te bouwen op vc bijvoorbeeld een race game (formule 1 race's op 1 track en dan zoiets als een raceweekend waarin je ook rond kan lopen door een kleine stad waarin je ook race't op bepaalde tijdstippen (denk aan het blood ring idee) of een first person shooter of dergelijk. ik heb al eerder aan het bovenstaande project gewerkt en wil dit graag met iemand opnieuw realiseren. eenigste wat ik zoek is iemand die ook doorgaat met het project en streeft naar het eindproduct Een game waarin niks meer lijkt op het orginele vice city (dat je hem bewijze van spreken zo in de winkel kan verkopen als nieuwe game op een oude engine) post wat als je het wat lijkt ik zoek ervaren mensen dus niet iemand die er niks van snapt en ben zelf erg creatief met het bouwen van nieuwe moddels dmv oude (snel moddelen maar wel gedetaileerd) MVG bram Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Je klinkt overtuigend, en na het lezen denk ik ook wel dat je aardig wat kan. Maar om personen te overtuigen om mee te doen kan je het beste je werk laten zien, laat is wat screens, filmpjes etc zien. Op die manier heb je een veel grotere kans op animo. good luck... Reageren
mickey Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Dit is de tweede keer dat je dit post, maar dat kan ook aan mij liggen. Bovendien heb je alles wat verwijderd is gewoon weer terug gezet. Nou ja, goed, misschien is het handig om iets van je werk te laten zien (zoals kaaspizza hierboven al zei), aangezien je zelf zegt dat je erg goed bent. (sterker nog, alles kan) Met vriendelijke groeten, Mickey Bewerkt: 29 oktober 2006 door mickey Reageren
Puma Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Misschien handig als je wat screens of andere info post, want ik kan ook wel zo'n verhaal ophangen van "Hoi ik ben Puma en ik ben al een aantal jaar bezig met Gtagames modden, maar heb nooit screens of mods gepost op fora en/of sites. blablablalalba..." Vat dit niet als negatief op, het is altijd leuk en goed als we weer meer mensen erbij hebben, want hoe meer zielen hoe meer vreugd! Reageren
(b)rambo Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 okee okee post wel ff wat screens klopt voor 2e x gepost maar die andere is verwijderd volgende post gooi k wat screens Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik doe mss mee als ik tijd heb Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ik doe mss mee als ik tijd heb Hij vraagt modder zoekt team, niet team zoekt modder. Maar je zou best kunnen mee werken aan The Green Light district! Daar zoekken we nog wel wat modders en scripters voor, dus als je wil mee werken, dan moet je maar eens in het GLD topic kijken (Textures en Moddelling showroom) en misschien ook posten. Ik zou het erg leuk vinden als jij mee doet! Reageren
bramboy Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 ik doe ook graag mee (zie hier) en het lijk me ook er leuk. Reageren
Nickonly Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Iederen mag mee doen met de mod! (behalve als we het teveel vinden worden) Maar dat moet je dan niet hier zeggen, maar in het GLD topic! Reageren
bramboy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 joeppie, maar ik heb google skechup Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Maar dat moet je dan niet hier zeggen, maar in het GLD topic! Post dat dan daar... En Sketchup? Maakt niet uit, wij kunnen dat wel afhandelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.