Geplaatst: 29 september 200618 jaren comment_514448 miijn eerste mod(zo kan je het noemen) maar weet imand hoe je zo iets ingame zet bram_googl_sketchup.doc
Geplaatst: 29 september 200618 jaren comment_514457 Hey Bramboy, welkom in de moddingsectie Ik heb net je Word-bestandje gedownload. Voortaan kun je beter het plaatje zelf uploaden inplaats van het .doc bestand. Dit doe je door middel van Imageshack.us . Je krijgt dan een downloadlink. Neem de ''direct link'' en zet die tussen de tags. Nu kunnen we het plaatje in je bericht bekijken, zonder dat we het helemaal hoeven te downloaden Oke nu de mod zelf. Opzich ziet het er wel grappig uit, alleen is de bedoeling van mods dat het een leuke verandering/toevoeging voor het spel is. In dit geval voegen wat huizen niet veel toe aan de GTA speelwereld. Als je huizen maakt kun je je beter aanmelden bij een Total Conversion (TC) mod. Hierin word de hele speelwereld vervangen door een eigen speelwereld, waarbij huizen en dergelijke dus wel belangrijk zijn. Om je huisjes ingame te zetten, zul je met 3ds/Gmax moeten werken. In de Master Tutorial List vind je deze en deze VideoTutorial over het ingame zetten van een model. Dit gebeurt vanuit 3dsmax, dus je zult eerst met sketchup moeten exporteren naar .3ds, en dit bestand importeren in 3ds/Gmax. Aan de naam van je bijlage te zien heb jij google sketchup, en die kan dat niet dus heb je een probleem. Je kan beter gaan werken met het gratis programma Gmax. Veel succes met je modding-carriere
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514620 ja hoor, met Sketchup kan jij geen .DFF en .COL maken, met 3ds max als de enige kun jij wel maken
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514662 Okey, dan weet ik dat: sorry voor off topic onderwerp
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514683 Het kan eventueel ook nog met Gmax. Dit is net zo iets als 3dsmax maar hier missen een paar functies. Veel succes!
Geplaatst: 30 september 200618 jaren Auteur comment_514996 hier nog meer plaatje (als ze het doen he) bram_google_sketchup2.doc
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren Auteur comment_516577 hey wazuup ik heb net gmax gedownlaod maar je moet iets van een code hebben wat is die code?????? >>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten! <<<
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516588 Hey... Euhm ja ik weet het ik ben WAZUUP niet maar ik kan je hier ook wel bij helpen. Je moet ergens je Gmax registeren en dan een Email enzo invoeren en dan krijg na 2dage ofzo een registratie email en daar staat die code in. voila ans er nog vragen zijn mag je die ook wel aan mij stellen hoor. GRTZ... by me
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516601 Nou je hebt niet egt 3dsMax nodig, maar dan zouden ze een Plugin (of plugout) moeten maken voor Sketchup (sorry als ik het mis heb) (ik heb hier weinig verstand van).
Geplaatst: 5 oktober 200618 jaren comment_517097 hey wazuup ik heb net gmax gedownlaod maar je moet iets van een code hebben wat is die code?????? Als je dat doet krijg je als het goed is een link in datzelfde schermpje, klik die aan. Nu kom je op een site, klik op register (als dat erbij staat). Vul je gegevens in waar (sowiso) een * bij staat. Na een paar tellen krijg je een mail waarin de code staat, alleen nog kopieren en plakken. Succes!
Geplaatst: 6 oktober 200618 jaren Auteur comment_517534 thanks allemaal maare hoe zet je hem dan in gmax of 3dsmax?????????wazuup,FIRE1BULL,Donwell
Geplaatst: 6 oktober 200618 jaren comment_517555 Je gaat in sketchup naar Bestand/Export/3d model en dan exporteren he En dan opende Gmax/3ds max Pakte bestand/import en dan importere he. Snapt get???
miijn eerste mod(zo kan je het noemen)
maar weet imand hoe je zo iets ingame zet
bram_googl_sketchup.doc