bramboy Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 miijn eerste mod(zo kan je het noemen) maar weet imand hoe je zo iets ingame zet bram_googl_sketchup.doc Reageren
bramboy Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 nog meer plaatje hier Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Hey Bramboy, welkom in de moddingsectie Ik heb net je Word-bestandje gedownload. Voortaan kun je beter het plaatje zelf uploaden inplaats van het .doc bestand. Dit doe je door middel van Imageshack.us . Je krijgt dan een downloadlink. Neem de ''direct link'' en zet die tussen de tags. Nu kunnen we het plaatje in je bericht bekijken, zonder dat we het helemaal hoeven te downloaden Oke nu de mod zelf. Opzich ziet het er wel grappig uit, alleen is de bedoeling van mods dat het een leuke verandering/toevoeging voor het spel is. In dit geval voegen wat huizen niet veel toe aan de GTA speelwereld. Als je huizen maakt kun je je beter aanmelden bij een Total Conversion (TC) mod. Hierin word de hele speelwereld vervangen door een eigen speelwereld, waarbij huizen en dergelijke dus wel belangrijk zijn. Om je huisjes ingame te zetten, zul je met 3ds/Gmax moeten werken. In de Master Tutorial List vind je deze en deze VideoTutorial over het ingame zetten van een model. Dit gebeurt vanuit 3dsmax, dus je zult eerst met sketchup moeten exporteren naar .3ds, en dit bestand importeren in 3ds/Gmax. Aan de naam van je bijlage te zien heb jij google sketchup, en die kan dat niet dus heb je een probleem. Je kan beter gaan werken met het gratis programma Gmax. Veel succes met je modding-carriere Reageren
White Gold Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Heb je egt 3Ds max nodig om t ingame te zetten? Reageren
SWYV Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 ja hoor, met Sketchup kan jij geen .DFF en .COL maken, met 3ds max als de enige kun jij wel maken Reageren
White Gold Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Okey, dan weet ik dat: sorry voor off topic onderwerp Reageren
Donwell Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Het kan eventueel ook nog met Gmax. Dit is net zo iets als 3dsmax maar hier missen een paar functies. Veel succes! Reageren
bramboy Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 hier nog meer plaatje (als ze het doen he) bram_google_sketchup2.doc Reageren
bramboy Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 hey wazuup ik heb net gmax gedownlaod maar je moet iets van een code hebben wat is die code?????? >>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten! <<< Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Hey... Euhm ja ik weet het ik ben WAZUUP niet maar ik kan je hier ook wel bij helpen. Je moet ergens je Gmax registeren en dan een Email enzo invoeren en dan krijg na 2dage ofzo een registratie email en daar staat die code in. voila ans er nog vragen zijn mag je die ook wel aan mij stellen hoor. GRTZ... by me Reageren
Puma Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Nou je hebt niet egt 3dsMax nodig, maar dan zouden ze een Plugin (of plugout) moeten maken voor Sketchup (sorry als ik het mis heb) (ik heb hier weinig verstand van). Reageren
Donwell Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 hey wazuup ik heb net gmax gedownlaod maar je moet iets van een code hebben wat is die code?????? Als je dat doet krijg je als het goed is een link in datzelfde schermpje, klik die aan. Nu kom je op een site, klik op register (als dat erbij staat). Vul je gegevens in waar (sowiso) een * bij staat. Na een paar tellen krijg je een mail waarin de code staat, alleen nog kopieren en plakken. Succes! Reageren
bramboy Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 thanks allemaal maare hoe zet je hem dan in gmax of 3dsmax?????????wazuup,FIRE1BULL,Donwell Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Je gaat in sketchup naar Bestand/Export/3d model en dan exporteren he En dan opende Gmax/3ds max Pakte bestand/import en dan importere he. Snapt get??? Reageren
bramboy Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 bedankt maare luk niej Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.