Jump to content

Las Venturas Stories


Pietje II

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    18

  • Pietje II

    10

  • Yohan

    9

  • White Gold

    5

Ohja om op dat gedoe met site terug te komen. Nee wij hebben geen site omdat we aan een topic genoeg hebben. Ik upload de afleveringen op me eigen site en geen YouTube of G-Video. Een site is overbodig en zeker eentje op gratis host. Maar zoals jij al zei is dit het topic van LVS en niet die van CSI: SF. Als je CSI: SF wilt afkraken kan je een PB sturen naar $NeoSyp$ (Hint hint hint).

@ Dat spoken: Je weet wel geesten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dit gezeik tussen CSI: San Fierro en Las venturas Stories zat.

Beide teams mogen een film maken naar eigen inzicht en de bezoeker zullen later we oordelen of ze te vergelijken vallen en wie er dan het beste is. Het gekissebis tussen deze twee teams wil ik echter niet langer zien. Jullie blijven vanaf nu uit elkaars topic, ook niet om zogenaamd positieve opmerkingen te maken.

Iedere overtreder van deze regel kan een officiele warn tegemoed zien.

En dat geldt dus uitdrukkelijk voor alle betrokkenen.

P.S. Ook anderen die menen het vuurtje te moeten opstoken, kan op dezelfde maatregelen rekenen.

P.P.S Dit bericht is in het topic van beide projecten gepost.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus de dingen die je ziet in de serie Las Vegas komen er niet in voor?

Dat niet zozeer. Het accent van Las Venturas Stories ligt vooral op de humor, zoals je ook in de serie Las Vegas best weleens humoristische stukken hebt. In Las Venturas Stories zullen er uiteraard ook actiescènes plaatsvinden, maar daar ga ik nu nog niks over zeggen. Er werd al vermeld dat Las Venturas Stories een parodie is op de serie Las Vegas, dus het concept ligt een beetje in die koers. Wacht maar af; binnenkort wordt er meer informatie vrijgegeven!

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Dus de dingen die je ziet in de serie Las Vegas komen er niet in voor?

Dat niet zozeer. Het accent van Las Venturas Stories ligt vooral op de humor, zoals je ook in de serie Las Vegas best weleens humoristische stukken hebt. In Las Venturas Stories zullen er uiteraard ook actiescènes plaatsvinden, maar daar ga ik nu nog niks over zeggen. Er werd al vermeld dat Las Venturas Stories een parodie is op de serie Las Vegas, dus het concept ligt een beetje in die koers. Wacht maar af; binnenkort wordt er meer informatie vrijgegeven!

Zeker dat ik afwacht want ik wil hem zeker zien! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben zeer benieuwd, ik had ook al wat van CSI: SF gezien dus..

Ik hoop dat beide "series" een leuke, eerlijke concurrentie kunnen hebben,

Vraagjes?

Word er hierin wel gesproken ?

Worden dit vervolg afleveringen of altijd een aparte op zichzelf staande episode ?

Succes! :klap:

Wanneer is de "premiere" aflevering ? :)

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zeer benieuwd, ik had ook al wat van CSI: SF gezien dus..

Ik hoop dat beide "series" een leuke, eerlijke concurrentie kunnen hebben,

Vraagjes?

Word er hierin wel gesproken ?

Worden dit vervolg afleveringen of altijd een aparte op zichzelf staande episode ?

Succes! :klap:

Wanneer is de "premiere" aflevering ? :)

Het zijn allemaal episodes die samen een verhaal opleveren. Dus eigenlijk vervolg afleveringen. Die toch allemaal een eigen onderwerp hebben min of meer. En we proberen voice-actors te regelen voor LVS. Het zullen niet veel stemmen worden omdat dat teveel werk wordt maar we doen geen ondertiteling o.i.d.

Wanneer de 1e aflevering komt weten we niet. Voorlopig nog niet maar er komt wel binnenkort nog een ander filmpje wat met LVS te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt voor het zo snel beantwoorden van mijn vragen. :)

LVS speelt zich geheel in Las Venturas af ?

---

Ik zei dit ook al tegen Sander, als het een keer mogelijk is zou ik best willen helpen met het schrijven van het script (dialogen ofz) dus als je een keer zonder inspiratie mocht zitten... ;)

Wederom veel succes! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...