Jump to content

Las Venturas Stories


Pietje II

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    18

  • Pietje II

    10

  • Yohan

    9

  • White Gold

    5

*download* Geweldig, ben de eerste die hem bekijkt. :clown: Zal post edditen met commentaar. :engel:

EDIT: Grappige stemmen, maar wel beetje kort. Wacht met smart op volgende aflevering! :)

Bewerkt: door Die-hard
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Grappige stemmen, maar wel beetje kort. Wacht met smart op volgende aflevering! :)

Er is inderdaad weinig tekst en kort. We zullen kijken of we volgende aflevering meer kunnen doen. Deze aflevering kan je zien als "intro".

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik vond hem niet veel aan. Hier hebben wij op gewacht, op een aflevering waar er niks spannends gebeurd, ik hoop dat de volgende aflevering beter word. Het enige wat gebeurt is dat een groep mensen buiten staan, politie komt. Een vlucht met een vliegtuig en een gesprek+ritje in een taximet twee kapotte deuren :bonk: . Sorry hoor, maar ik heb hier tot 1 januari moeten wachten, ik vind dat je meer tijd moet besteden bij het volgende filmpje. Veel Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan nu mijn mening.

Je vertelde me al er niet teveel van verwachten dus met dat verwachtings niveau heb ik de 1e episode bekeken.

Allereerst mijn complimenten voor het camera werk met de vliegtuig scene echt heel "filmisch" gedaan.

However ook wat kritische puntjes er werd niet veel ingepraat maar ik had het idee dat de tekst letterlijk werd opgelezen ik weet dat geen van jullie echte acteurs zijn maar toch vraag ik voortaan wat enthousiaster over te komen. En met de taxi scene in vervolg de deur proberen dicht te krijgen dit ziet er meteen anders uit.

Ik kijk erg uit naar Episode 2.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

En met de taxi scene in vervolg de deur proberen dicht te krijgen dit ziet er meteen anders uit.

Het min of meer expres gedaan door mij van die deur(en). De clown zit eerst in Vliegtuig en dan zie je hem voorbij lopen/rennen. En dan weer in een taxi die half kapot is. Oftewel dat hij van alles wat doet en niks erg goed kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ooit is een keer een Intro filmpje gezien van Grand Theft Auto: LVS maar jammer genoeg weet ik de link niet meer :-( het was zoon leuk filmpje

Edit: Let a.u.b niet op mijn tiepfouten.

Greetz, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...