Jump to content

Las Venturas Stories

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is nouw eens een leuk kerstkado zeg :D!!! Ik kan niet wachten :D. Is dit eigenlijk een serie of een 1-malige aflevering?

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jarno

18

• Pietje II

10

• Yohan

9

• White Gold

5

Geplaatst:
Dat is nouw eens een leuk kerstkado zeg :D!!! Ik kan niet wachten :D. Is dit eigenlijk een serie of een 1-malige aflevering?

Een serie.. :)

Mooi cadeautje voor onder de boom, en ook een mooi logo.. ^_^

Geplaatst:

Het is nu al bijna 4 uur 1e kerstdag en ik zit te w8ten op dat eerste filmpje ^_^

nee gein natuurlijk, ik zie hem morgen wel, ik ben erg benieuwd :Y

ojah btw Merry Christmas iedereen ;)

Geplaatst:

Ik heb een treurige mededeling. Omdat mijn site netwerk vandaag offline gehaald is heb ik geen tijd voor LVS. Daarom stel ik hem uit hopelijk tot 2e kerstdag. Het spijt ons.

Geplaatst:

Slecht nieuws! Las Venturas Stories is uitgesteld. Bekijk de

=>hoofdpost<= van dit topic om achter de reden van dit ongemak te komen.
Coming soon!

Lancering aflevering 1 "Viva Las Venturas Baby" 2e Kerstdag (25-12-2006)!

Uitgesteld!

Wegens onvoorziene technische probleempjes op Jarno's server kan Las Venturas Stories voorlopig niet online gezet worden. Nieuwe datum van uitgave wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt!

Geplaatst:

Sorry hoor maar ik vind dit uitstellen een beetje zwak,

je kan toch makkelijk de eerste aflevering ff uploaden via rapidshare of filefront,

en zodra de server het weer doet zet je hem daar op.

Geplaatst:
Sorry hoor maar ik vind dit uitstellen een beetje zwak,

je kan toch makkelijk de eerste aflevering ff uploaden via rapidshare of filefront,

en zodra de server het weer doet zet je hem daar op.

Hoezow zwak? :?

Zij willen het via die server uploaden dus we zullen gewoon nog even geduld moeten hebben. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is raar. Eerst moeten velen lang wachten en dan wordt hij op het laatste moment uitgesteld. Maar dat is niet zwak, ze kunnen er niks aan doen, dus als ik jullie was, zal ik gewoon wachten. Dat moeten we al zo vaak in dit leven. :bonk:

Bewerkt: door Toni Caprioni
Geplaatst:

Ach, dan word het misschien wel een nieuwjaarsgeschenk, ik ben wel benieuwd,

want het concept klinkt in ieder geval erg tof.

Geplaatst:

Mooi nieuws! Bekijk de

=>hoofdpost<= van dit topic om de updates te lezen. Niet alleen is de nieuwe datum van uitgave vastgesteld, ook de medewerkers zijn van kleur veranderd in verband met hun promoties. Hieronder een kleine citaat:

Las Venturas Stories - een initiatief van Xoti Productions

Coming soon!

Lancering aflevering 1 "Viva Las Venturas Baby" 1 januari (01-01-2007)!

Daarnaast is de officiële Las Venturas Stories blog op komst. De blog zal waarschijnlijk vanavond online gaan; we laten het jullie in dit topic weten! Voortaan zullen jullie in deze blog terecht kunnen voor informatie over Las Venturas Stories. Tevens zullen de episodes in de blog uitgebracht worden.

Geplaatst:

Dat vind ik leuk. Een nieuwjaarscadeau. Klinkt wel goed, Las Venturas Stories komt uit op 01-01-07. Heel erg goed, ik hoop dat hij dan echt klaar is, ik kijk er naar uit ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...