White Gold Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Dat is nouw eens een leuk kerstkado zeg !!! Ik kan niet wachten . Is dit eigenlijk een serie of een 1-malige aflevering? Reageren
Yohan Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Dat is nouw eens een leuk kerstkado zeg !!! Ik kan niet wachten . Is dit eigenlijk een serie of een 1-malige aflevering? Een serie.. Mooi cadeautje voor onder de boom, en ook een mooi logo.. Reageren
Jarno Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Het zal wel een korte aflevering worden. Inverband met tijdgebrek. Maar morgen is het er . Reageren
quinton Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Het is nu al bijna 4 uur 1e kerstdag en ik zit te w8ten op dat eerste filmpje nee gein natuurlijk, ik zie hem morgen wel, ik ben erg benieuwd ojah btw Merry Christmas iedereen Reageren
Jarno Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Ik heb een treurige mededeling. Omdat mijn site netwerk vandaag offline gehaald is heb ik geen tijd voor LVS. Daarom stel ik hem uit hopelijk tot 2e kerstdag. Het spijt ons. Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Slecht nieuws! Las Venturas Stories is uitgesteld. Bekijk de =>hoofdpost<= van dit topic om achter de reden van dit ongemak te komen. Coming soon!Lancering aflevering 1 "Viva Las Venturas Baby" 2e Kerstdag (25-12-2006)!Uitgesteld!Wegens onvoorziene technische probleempjes op Jarno's server kan Las Venturas Stories voorlopig niet online gezet worden. Nieuwe datum van uitgave wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt! Reageren
quinton Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Sorry hoor maar ik vind dit uitstellen een beetje zwak, je kan toch makkelijk de eerste aflevering ff uploaden via rapidshare of filefront, en zodra de server het weer doet zet je hem daar op. Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Als je dat doet kan iedereen je filmpje bekijken. Ik denk niet dat dat handig is i.v.m. mensen die graag kopiëren Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Is er nog kans dat het filmpje in 2006 komt of moeten we wachten tot 2007? Reageren
Yohan Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Sorry hoor maar ik vind dit uitstellen een beetje zwak,je kan toch makkelijk de eerste aflevering ff uploaden via rapidshare of filefront, en zodra de server het weer doet zet je hem daar op. Hoezow zwak? Zij willen het via die server uploaden dus we zullen gewoon nog even geduld moeten hebben. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Dat is raar. Eerst moeten velen lang wachten en dan wordt hij op het laatste moment uitgesteld. Maar dat is niet zwak, ze kunnen er niks aan doen, dus als ik jullie was, zal ik gewoon wachten. Dat moeten we al zo vaak in dit leven. Bewerkt: 27 december 2006 door Toni Caprioni Reageren
maikel jonson Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 jamer ik keek er naar uit Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ach, dan word het misschien wel een nieuwjaarsgeschenk, ik ben wel benieuwd, want het concept klinkt in ieder geval erg tof. Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Mooi nieuws! Bekijk de =>hoofdpost<= van dit topic om de updates te lezen. Niet alleen is de nieuwe datum van uitgave vastgesteld, ook de medewerkers zijn van kleur veranderd in verband met hun promoties. Hieronder een kleine citaat: Las Venturas Stories - een initiatief van Xoti Productions Coming soon!Lancering aflevering 1 "Viva Las Venturas Baby" 1 januari (01-01-2007)! Daarnaast is de officiële Las Venturas Stories blog op komst. De blog zal waarschijnlijk vanavond online gaan; we laten het jullie in dit topic weten! Voortaan zullen jullie in deze blog terecht kunnen voor informatie over Las Venturas Stories. Tevens zullen de episodes in de blog uitgebracht worden. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dat vind ik leuk. Een nieuwjaarscadeau. Klinkt wel goed, Las Venturas Stories komt uit op 01-01-07. Heel erg goed, ik hoop dat hij dan echt klaar is, ik kijk er naar uit . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.