Jump to content

8 november komt gta vice city stories


libertycitypc

Recommended Posts

Ik bedoelde natuurlijk GTA Games daar gaat het topic ook over.

Maar nog even een vraagje.

Ik moet ff weten waar je 2.8 kan downloaden want anders kan ik vrijdag GTA VCS niet spelen.

Dus waar kan ik dat downloaden ???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde natuurlijk GTA Games daar gaat het topic ook over.

Maar nog even een vraagje.

Ik moet ff weten waar je 2.8 kan downloaden want anders kan ik vrijdag GTA VCS niet spelen.

Dus waar kan ik dat downloaden ???

Sterker nog, je hebt firmware 2.81 nodig. Die hoef je niet per se te downloaden, dit zit al vanzelf inbegrepen bij GTA Vice City Stories. Een andere manier is door gewoon op het hoofdmenu van je PlayStation Portable te scrollen naar de categorie 'Instellingen'. Vervolgens selecteer je het tabblad 'Netwerk bijwerken'. Zet de WLAN schakelaar omhoog, zo zet je 'm dus aan. Wanneer je op 'Cross.gif' drukt, zal je PlayStation Portable automatisch zoeken naar beschikbare updates. Wanneer jouw PlayStation Portable aangeeft beschikbare updates gevonden te hebben, volg je de instructies op die jouw PlayStation Portable aangeeft. Zorg er wel voor dat jouw batterij voldoende opgeladen is, want anders maak je PlayStation Portable echt kapot als 'ie uitvalt wanneer 'ie aan het updaten is. Sluit de PlayStation Portable dus voor de zekerheid aan op je adapter.

Veel succes verder! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

En als je nou geen draadloos Internet in de buurt hebt? Dan kan je hem altijd downloaden en via een USB-kabel op je PSP zetten maar dit is weer een stuk ingewikkelder. Het kan nog simpeler zoals ik hier al vertel. De update is gewoon bij de game bijgesloten en hoeft niet eerst apart te worden gedownload.

1. Start je PSP op, zorg dat er geen UMD in zit dan kom je in het menu van de PSP.

2. Doe nu je UMD van Vice City Stories erin.

3. waarschijnlijk word je naar een paar seconden automatisch naar de plek gebracht waar je de game kan starten, maar dit kan nog niet dus druk niet op x of start.

4. Na een paar seconden krijg je een soort van ''voorfilmpje'' van VCS, druk nu pijltje naar beneden.

5. Druk daarna op x, De update start nu zorg dat je voldoende batterij hebt!

6. het enige wat je nu hoeft te doen is op starten te drukken en vervolgens op 'Ik ga akkoord met de voorwaarden'.

7. De update is nu bezig, waarschijnlijk zie je linksonderin een rood lampje knipperen dit betekent dat er naar de flash wordt geschreven (In normale gevallen naar de MemoryStick). Zet je psp absoluut niet uit!

8. Bij 100% moet je nog een keer iets bevestigen en vervolgens herstart je PSP automatisch.

9. Je hebt nu firmwire 2.81 en kunt aan de slag met Vice City Stories, veel plezier :cya:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...