Jump to content

Missie: Panlantic Land Grab


vetvrete

Recommended Posts

Hallo, met vetvrete

er is al weer een missie die ik niet begrijp, deze:Panlantic Land Grab

de missie doe ik als volgt. ik rijdt naar de airport. vandaar uit moet ik 1 of 2 auto's dood schieten. MAAR, daarna moet ik naar een groen puntje op de radar, maar hoe? ik rijdt ernaartoe maar ik kom er niet omdat het op of onder of in een gebouw is?????

Please, Help Me!

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens HIER !

Je moet gewoon alleen de auto van Avery kapot maken met driveby's tot dat hij er uit springt en dan hem vermoorden en zijn mobiel pakken.

Je moet niet de auto laten ontploffen als hij er nog in zit.

Maar laat hem eerst eruit springen.

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals denkaanhenk al zegt kan je het best even hier kijken, hier vind je tevens alle beschrijvingen van de missies en nog een heleboel achtergrond informatie. Als je een tijdje tegen Avery's Bobcat aanramt stapt hij na een tijdje uit en kan je zo de klus klaren. Zorg er dan wel voor dat je een redelijk stevige auto hebt. Als het je niet lukt doe ik de missie graag voor je maar dan moet je wel even je savegame voor me uploaden als je niet weet hoe dat werkt zeg je het maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, met vetvrete

er is al weer een missie die ik niet begrijp, deze:Panlantic Land Grab

de missie doe ik als volgt. ik rijdt naar de airport. vandaar uit moet ik 1 of 2 auto's dood schieten. MAAR, daarna moet ik naar een groen puntje op de radar, maar hoe? ik rijdt ernaartoe maar ik kom er niet omdat het op of onder of in een gebouw is?????

Please, Help Me!

Om even op dit terug te komen, de 2 Cartel Cruisers hoef je niet te vernietigen! De 2 Cartel Cruisers komen wel achter je aan maar je kunt ze makkelijk 'ontwijken' door even stil te staan. De Colombianen zullen uit de Cartel stappen, rij nu vol gas weg de Bobcat van Avery achterna.

Vergeet niet, je mag hem niet vermoorden als hij nog in de wagen zit! Ga daarom tegen hem aan botsen of voor korte Drive-By's uit. Niet te lang aanhouden want Avery moet de Bobcat nog uit kunnen :Y.

Lukt het echt niet en heb je LCS op de PSP kun je hem in het 'Save-Game Aanvraag Topic' posten, daar doet iemand hem wel voor je :).

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...