DenkaanHenk Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Als ik een slapwapen vast houd bijvoorbeeld een katana of een honkbalknuppel en ik ga Saven dan is hij er nog maar als ik daarna weer me game laat loaden en het spel is opgestart dan is mijn slagwapen weg. Hij kan dat ? En hebben meer mensen hier last van ? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 ik heb nog nooit hiervan gehoord, maar als ik het zo hoor denk ik een bug. cheat je wel eens? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik cheat wel eens ja. Armor en wapen code meer niet !!! Reageren
GTAVC Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 hier heb ik soms ook wel eens last van dan heb ik een katana en load hem effe en is ie weg zonder cheats tis denk ik een bug Reageren
DdJDean Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik heb hier geen last van. Reageren
ArticLight Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik heb hier geen last van. Post dan niet Heb je al eens geprobeerd zonder te cheaten op te slaan dan te laden en kijken of ie er dan wel is? Ik heb dit namelijk ook (PS2) maar dan met de Remote van de Grenades Reageren
M4X Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik heb hier ook geen last van maar ik denk eerder dat het een bug is dan dat het komt door cheaten. Als het door cheaten kwam zouden er denk ik meer wapens weg zijn. Overigens zou ik je Psp gewoon uitzetten zonder naar het hoofdmenu te gaan als je er echt last van hebt, maar dit is volgensmij geen ramp. Je loopt standaard langs een honkbalknuppel als je uit je savehouse komt en de Katana is niet zo heel moeilijk te behalen. Je kan natuurlijk ook even van wapen verwisselen voor het saven, maar ik denk niet dat dit echt een probleem is waar je mee zit. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 ik denk ook een bug maar een slagwapen is ook niet zo belangrijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.