Jump to content

Slagwapen weg.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Als ik een slapwapen vast houd bijvoorbeeld een katana of een honkbalknuppel en ik ga Saven dan is hij er nog maar als ik daarna weer me game laat loaden en het spel is opgestart dan is mijn slagwapen weg.

Hij kan dat ?

En hebben meer mensen hier last van ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier geen last van.

Post dan niet :ch:

Heb je al eens geprobeerd zonder te cheaten op te slaan dan te laden en kijken of ie er dan wel is?

Ik heb dit namelijk ook (PS2) maar dan met de Remote van de Grenades :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier ook geen last van maar ik denk eerder dat het een bug is dan dat het komt door cheaten. Als het door cheaten kwam zouden er denk ik meer wapens weg zijn. Overigens zou ik je Psp gewoon uitzetten zonder naar het hoofdmenu te gaan als je er echt last van hebt, maar dit is volgensmij geen ramp. Je loopt standaard langs een honkbalknuppel als je uit je savehouse komt en de Katana is niet zo heel moeilijk te behalen. Je kan natuurlijk ook even van wapen verwisselen voor het saven, maar ik denk niet dat dit echt een probleem is waar je mee zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...