meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik ben waarschijnlijk de eerste of 1 van de eerste mensen in België die niet voor game testers werkt ofzo en het heeft, en dit wil ik met jullie delen :-) Echt kopen als ie uitkomt mensen, ik vind 'm stukken beter dan gta:lcs Als je vragen hebt hoe ik er aankom, doe dit dan via pm.
BigM Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Als dit waar is: gefeliciteerd met gta en fijn dat hij leuk is en bedankt voor die foto's ...kun je ook het allerleukste voor ons foto graferen ofzo Post hier vooral meer van tot vrijdag want dan heeft ondertussen 90% hem al
DenkaanHenk Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Cool man meetlat. heb je nog meer Screens ??????
DdJDean Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik had GTA SA ook al 2 dagen voor de officiele datum. Stond gewoon vrolijk in de rekken. Nog nieuwe dingen ontdekt, Meetlat?
DenkaanHenk Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Wil je dat asjeblieft doen meetlat ??? Het is zo'n cool spel. Je bent echt gek als je hem niet koopt als je een sony psp hebt.
*Tina* Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 kijk eens of de beroemde easter egg in het VCN gebouw er is.
DenkaanHenk Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) En hoeveel missies heb je al gedaan ? En wat moet je daar allemaal doen ? Bewerkt: 31 oktober 2006 door denkaanhenk
*Tina* Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Dezen stonden op gtaforums.com, zo te zien zwemt lance ook! en is de legerbasis ook heel wat veranderd. echt vet
mario-leader Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 kan je foto maken met een nieuwe wapen
DdJDean Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Die legerbasis ziet er nu echt mooi uit! En die soldaatjes die achter elkaar aanlopen en het water ziet er ook mooi uit
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Die legerbasis ziet er nu echt mooi uit! En die soldaatjes die achter elkaar aanlopen en het water ziet er ook mooi uit Ik zal wel een filmpje maken zometeen voor jullie :-) Stay tuned zouw ik zeggen.
nick11123 Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 echt vet man!! ik ik ik wil hem ook maar ik heb geen PSP maar vraagje nu jij hem toch heb zijn er leuke liedjes op Flash Fm meer liedjes of ook maar 4 van die liedje,s net zoals Gta Liberty City Stories en zijn het goeie nummers Ik hoop echt dat hij ergens in Juni op de Ps2 verschijnt
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Echt heel erg jammer dat de stories niet op PC komen, doodzonde. De meeste spelers zijn toch pc'ers. Maar leuk dat je hem hebt. Hoe kom je er dan aan? Maar bedankt dat je het met ons deelt! EDIT: besef je wel dat je een primeur hebt? je kunt eigenlijk al alles te weten komen erover (en dat delen, desnoods vraag je er geld voor ). Dus echt heel cool. PS: je kunt u veel vragen beantwoorden van leden van dit forum. Bewerkt: 31 oktober 2006 door $NeoSyp$
DdJDean Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 je kunt eigenlijk al alles te weten komen erover (en dat delen, desnoods vraag je er geld voor ). Je mag niet om geld vragen op dit Forum en ook niet via PM.
Recommended Posts