Jump to content

Ik heb 'm


meetlat

Recommended Posts

HAHA ik heb lekker een Sony PSP en ik ga hem Vrijdag 3 November gelijk als ik uit komt kopen en gelijk spelen. :puh:

Ik kan echt niet wachten man. :D

Cool dat je een filmpje wil maken meetlat. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • meetlat

    29

  • tha_fear

    19

  • DenkaanHenk

    16

  • PSPfreaker

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

zalig ik ben ook van belgie dus kan je ,me zeggen hoe je er aan bent gekomen (als het iligaal is wat ik niet hoop ) zeg het me dan maar met een pm :puh:

Waarom denk je dat ik mensen via pm laat vragen waar ik 'm gehaald heb :D

Maar anyway, filmpje is klaar, kga hem kleiner maken en komt zo meteen in google video menseuh :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Meetlat/lind

Bring it on whit that video(maar dan in corect engels natuurlijk)

wel leuk dat jij hem al hebt .. kun je gelijk ons al het een en ander vertellen:D

_O_

Video is aan 't uploaden nu,

Ik heb trouwens nog niet veel kunnen spelen, heb 2% uit :puh: ik weet wel dat ik vanaaf tot 4uur ga doorgamen en morge veeeel zal kunnen vertellen en antwoorden op jullie vragen :)

*ik zouw ook vriendelijk willen verzoeken om me aub niet toe te voegen in msn, de vensters vliegen nu al rond m'n oren :-) als je wat wilt weten doe het dan via pm aub.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Cool meetlat.

Wat moest je allemaal doen om aan je eerste save house te komen ???????????

En hoe zit die save house eruit ???????????????????????????????????????????????????????????

Link to comment
Delen op andere websites

Een eerste Home Made Video van VCS... Hooah!

Alleen vergeet niet dat het meestal een paar dagen duurt voordat hij daadwerkelijk op google video staat

(dit hangt af van de groote van de video).

Dit komt omdat ze de video moeten 'verwerken'.

Als advies zou ik de video via youtube.com uploaden want daar gaat dat veel sneller.

Ik kan al nie w8ten

Bewerkt: door quinton
Link to comment
Delen op andere websites

VIDEO

:cya:

Nou eerst start je, dan zit je in die leger basis, moet je ergens heen rijden naar een boot, die zinkt (heb cutsenes doorgespoeld) en dan moet je naar de kant zwemmen en trg naar die leger basis gaan :-) dan kan je saven in je barrak.

PS: het is een missie dat filmpje.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Nou mijn versie niet :D ik weet LEEUWARDEN zelfs niet zijn :puh: bekijk 't filmpje maar.

Ik sta open voor vragen en om dingens te testen, zo heb ik al getest dat als je met een auto in 't water rijd en niet uitstapt je nog gewoon verdrinkt, als je uitstapt kan je zwemmen. Duiken is dus geen optie.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...