$NeoSyp$ Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 jammer van dat duiken. maar kun je nog aub antwoorden op die pm?
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Nou niet goed opgelet maar ik weet dit, eerst een paar missies voor 't leger, en dan werk je voor die oude bekende Phil Cassedy
Advancegta Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Het ziet er mooi uit meetlat. Je zei gisteren op msn al dat je de game ging ''kopen'' ik had niet verwacht dat je hem zo snel ging kopen. Kan je mischien wat meer informatie geven? Als ik je op msn spreek laat je wel wat voor je webcam zien he? Edit: Ik heb net iets prachtigs gezien, meetlat heeft voor de webcam (Die van behoorlijk goede kwaliteit is) een heleboel van de game laten zien en het ziet er echt prachtig uit. Ik kan echt niet meer wachten tot hij uitkomt. Onder andere heeft hij me laten zien hoe het zwemmen eruit ziet, het is nog mooier dan in GTA San Andreas! Bewerkt: 31 oktober 2006 door Advancegta
mario-leader Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) victor heeft wel grote hande Bewerkt: 31 oktober 2006 door mario-leader
DenkaanHenk Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Wie is je eerste opdrachtgever ????????? Bewerkt: 31 oktober 2006 door denkaanhenk
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Jij meer laten zien dan komt rest klagen dat jij meer mag zien. morgen maak ik nog wel wat screens en vids.
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 ja. en als ik het zo zie is vc best wel veranderd. sommige delen herken ik niet eens. trouwens: is er nog wat bijzonders bij het hyman stadium?
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Zal eens gaan kijken :-)
mertin Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Mooie foto's mooie filmpjes Gefeliciteerd dat je hem hebt en dat je hem met ons wilt delen zijn er trouwens fietsen?? ze zeggen van wel maar wil je t ff kijken of anders zie ik t zelf wel meetlat mooi filmpje
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Nope valt niet veel te zien bij dat stadium
MASTERMIND Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 mooi filmpie, ik kan niet w8en tot dat er meer verschijnt
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Hahah, nog 1tje dan maar wel een kortere, ps: er zijn wel degelijk fietsen: *De beroemde easterr egg is er niet, ik kan althans niet binnen springen in die raam. Bewerkt: 31 oktober 2006 door meetlat
nick11123 Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik heb effe een vraag? zijn er veel liedje,s op iedere radio zender of is het ook maar 5 nummers per zender netzoals LCS
mertin Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Wil je iets voor me doen? een foto van de achterkant maken(van het doosje)
Rickos Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Mooie foto's mooie filmpjesGefeliciteerd dat je hem hebt en dat je hem met ons wilt delen zijn er trouwens fietsen?? ze zeggen van wel maar wil je t ff kijken of anders zie ik t zelf wel meetlat mooi filmpje hey mertin jah er zijn fietsen ik heb op gtaforum.com een screen gezien van victor op een mountain bikezeker vet morgen moet ik nog maar is bij de futurezone kijken of ze hem al hebben want ik wordt echt gek die game is zo vet er is btw ook een politie motorGTAFORUM
Recommended Posts