meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Als je m'n filmpje had bezien wist je dat.
W1ckeD Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Vraagje: Heb je al een Camera gevonden waarmee je foto's kan maken? En die dan opgeslagen worden op je psp?
DenkaanHenk Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Wat is je eerste opdrachtgever ? Al de 3e keer dat ik het vraagt.
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ook niet, ik kan vanavond doorspelen, ik heb nog maar een goed kwartier kunnen spelen, de rest was laten zien enzo, morgen zal ik wel meer weten. Veel liedjes weet ik niet, veel radio zenders zijn er in iedergeval wel. En de achterkant van het doosje heb ik niet. ik kan je wel de voorkant laten zien.
kneef Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 phil cassedy...kijk maar... meetlat:Nou niet goed opgelet maar ik weet dit, eerst een paar missies voor 't leger, en dan werk je voor die oude bekende Phil Cassedy kneef
BigM Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Heey meet/lat/lind Wil je ook een foto maken van een mooi en snelle auto(NIEUW) en misschien een leuke foto van een Zwaar wapen
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Ik zal zien, zo meteen komt er nog een filmpje van de radiozenders, maar morgen komt er zeker een savegame en meer info :-) Hier is de video Ik zal rond middernacht wel effen een pauze nemen en komen posten hoeveel % ik heb enzo. Bewerkt: 31 oktober 2006 door meetlat
.Antonio Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Jullie vragen dingen die hij nog helemaal niet kan weten, waarschijnlijk kan je in het begin nog helemaal geen minigun ofzo krijgen, maar 1 ding weet je wel... Is de besturing het zelfde als in lcs?
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Jups Joystick lopen pijltjes (links rechts) voor wapens en radiozender L1 + vierkant om vrij rond te zien X = lopen Vierkant = springen O = schieten Driehoek = instappen R1 = mikken Radio Zenders: VCHL Radio The Wave 103 fresh 105 FM Espantoso Emotion 98.3 Flash FM V Rock Paradise VCPR Bewerkt: 31 oktober 2006 door meetlat
DdJDean Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Waarom zijn de bruggen in VCS gesloten??
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Geen radio del mundo, het is VCS niet LCS en de bruggen zijn gesloten zoals altijd in 't begin, dat is nu eenmaal zo.
.Antonio Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Geen radio del mundo, het is VCS niet LCS en de bruggen zijn gesloten zoals altijd in 't begin, dat is nu eenmaal zo. Maar WAAROM zijn de bruggen gesloten?
meetlat Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Weet ik veel, je mag nooit naar een ander eiland in 't begin :s in gtaIII was de brug kapot, dan die 2de brug was zo omhoog en jah Vice city die borden en in San andreas ook, dat is gewoon zo :s
Recommended Posts