Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hmm, oke... bij gta IV moeten ze wel een betere smoes hebben... 't wordt een beetje standaard

• Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• meetlat

29

• tha_fear

19

• DenkaanHenk

16

• PSPfreaker

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dan heb ik nog vraagjes: Is de Frame-Rate Verbeterd? Gaat het allemaal soepeler dan eerst?

Is het Motor Rijden ook verbeterd? Want dit vond ik zeer irritant af en toe bij LCS. :)

Alvast bedankt voor je antwoorden. :)

Geplaatst:

Welke nieuwe voertuigen zitten er dan in GTA Vice City Stories ?

En wat is je eerste opdrachtgever ?

En waar is je eerste save house en hoe ziet die eruit ?

Geplaatst:
En wat is je eerste opdrachtgever ?

Je hebt dit al 4x gevraagt, en er is al 3x antwoord gegeven. Ik zal het dan maar voor de 4e keer doen:

In het begin doe je wat dingen voor het leger, en daarna zul je missies voor Phil Cassidy doen, die ook bekend was in het gewone GTA Vice City, dat zich 2 jaar later afspeelt.

Geplaatst:

Bedankt, ik ben die vragen zo beu als kouw pap :D

Maar veel nieuwe auto's heb ik nog niet gezien, Moto rijden gaat redelijk..

Kga vanavond tot 20% proberen te spelen, morgen zal ik in iedergeval m'n savegame posten.

Geplaatst:

Dan moet je alleen maar missies posten, dat is zonde... maar heb je levels, zegmaar dat je beter kan moterrijden enzo, want met lcs was dat niet en dan was het vet irri dat je de heletijd viel

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk van niet, ik ben nog niet veel van m'n moto gevallen.

En je eerste save house is daar aan 't begin van de dokken tegenover die grote boot daar die kleine rijhuisjes.

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:

Ah man ik wil niet lezen over GTA VCS ook geen filmpjes van GTA VCS en ook geen Screens van GTA VCS.

IK WIL GTA VCS ZELF HEBBEN !

Maar dan moet ik hellemaal tot vrijdag zitten wachten.

En naar die domme rot school gaan leren.

Kwam hij maar op 20 Oktober dan had ik lekker herfst vakantie kon ik hem lekker de hele week spelen.

Dis één grote ergenis.

Geplaatst:

ja idd precies, werd hij maar niet versteld :-( ik kan echt niet meer wachten, ik word gek :bonk::bier::cab::sst::sigaar::?:N

Geplaatst:

Hahah ik heb 't geluk dat 't nu pas vakantie is in belgie :puh: lekker vcs'en :D maar als ik dan nog eens een spel te snel heb, en ik wil wat delen en laten zien, dan zal ik 't maar niet doen als je er tog niet blij mee bent :puh:

Geplaatst:

Om niet achter te blijven vermeld ik dat ik ook Vice City Stories heb alleen geen PSP. En die koop ik ook niet :D .

Geplaatst:

Hier is nog iemand die me kan vervangen om al jullie vragen te beantwoorden, hij heeft net de zelfde file als mij, hij heeft net als mij vcs (hij hoort ook bij de eerste)

Z'n nickname is PSPfreaker en zal dus ook vragen beantwoorden en screens geven etc !

Geplaatst: (bewerkt)
Hier is nog iemand die me kan vervangen om al jullie vragen te beantwoorden, hij heeft net de zelfde file als mij, hij heeft net als mij vcs (hij hoort ook bij de eerste)

Z'n nickname is PSPfreaker en zal dus ook vragen beantwoorden en screens geven etc !

Jup, that's me :D

Ik zal -mede met meetlat- al jullie vragen beantwoorden.

Vraag er maar op los zou ik zeggen.

Ik zal ook op aanvraag screenshots en filmpjes posten.

Bewerkt: door PSPfreaker
Geplaatst:

Vraagje: Heb je meer FPS dan normaal?

Gaat het soepeler dan LCS?

Is er een functie in-game om screenshots te maken?

Alvast bedankt. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...