PSPfreaker Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 De FPS is veel sneller dan LCS en spijtig genoeg zit er geen functie om screenshots te maken.
tha_fear Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 ik had het spel van gisteren avond is wel heel vet maar vind wel spijtig dat de missies bij het leger zo rap zijn gdn
PSPfreaker Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 ik had het spel van gisteren avond is wel heel vet maar vind wel spijtig dat de missies bij het leger zo rap zijn gdn Die zijn idd heel snel gedaan.
meetlat Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ok het is nu 1:40u. Ik heb net gedaan met spelen, ik zit op 10% en heb een slordige 25missies achter de rug, morge zal ik ze beschrijven want psp schrijft niet snel. ik kan wel zeggen dat er quads in het spel zitten ook hiervan krijgen jullie foto's morgen. cya
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Vraag: Zijn de missies van het leger moeilijk of makkelijk ? En hoeveel missies moet je voor het leger doen ?
.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Kunnen jullie wat screens posten van vliegtuigen/ boten/ zwemmen/ nieuwe cars/ opdracht gevers?
Gta-killer Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik heb hem trouwens ook al sinds gisteravond en ourvoice op het begin kan je nog niet in boten of vliegtuigen maar ik heb nu proefwerkweek dus ben ik pas bij die missie dat je een quadrace hebt (quad besturing zuigt, je valt er heel snel van af en als je optrekt maak je een wheeli dus dan kan je niet sturen, maarja kan ook aan mij liggen)
Rekam Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ziet er wel mooi uit! Als het aan mij ligt, ga ik hem ook halen.
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Vraag: Zijn de missies van het leger moeilijk of makkelijk ?En hoeveel missies moet je voor het leger doen ? Je moet ongeveer een drietal missie's voor het leger doen. En dan zijn dan zowat 'inleidingsmissie's'
meetlat Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) ik ben net wakker, ik ga eerst eten en dan komen de screens :-) Omdat ik al een paar mensen dit heb horen vragen, speciaal voor jullie dan het 1ste savehouse. Savegame 10.3% Bewerkt: 1 november 2006 door meetlat
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) ik ben net wakker, ik ga eerst eten en dan komen de screens :-)Omdat ik al een paar mensen dit heb horen vragen, speciaal voor jullie dan het 1ste savehouse. OK mensen, hier heb ik zowat de eerste in-game screens: ==> nieuw voertuig ==> de volledige map van VCS Zo, dit waren ze voor nu. Zodra ik wat verder in het spel ben, post ik er nieuwe. EDIT: mensen, omdat er nu al vragen in m'n mailbox komen over hoe dat ik die screenshots maak. Dat is niet een functie van VCS zelf he. Maar een mod. Bewerkt: 1 november 2006 door PSPfreaker
Jorair Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Die bulldoger lijkt me wel wat, volgens mij stond dat niet op wikiGTA, ik ga hem meteen halen.
meetlat Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Hier wat screens over hoe het zit met je rijk uitbrijden en geld verdienen. De screens spreken voor zig denk ik.
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Mooie screens. Dat Empire Building is zeer leuk
meetlat Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) En de politie is nog steeds dom, Ze geven zelfs wapens terug als je die had, hoe dom kun je zijn En kijk ik heb ondertussen al wat geld verdiend met m'n ho*renkot Bewerkt: 1 november 2006 door meetlat
Recommended Posts