Multi-gunner Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 zou je soms eens een pic willen posten van de yola , polaris v8 , little willy , violator , nieuwe wapens en evntuele toolshops en hun assortiment ? Reageren
meetlat Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Nieuwe screens empire building; En ik heb ook last van de bug; Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 zou je soms eens een pic willen posten van de yola , polaris v8 , little willy , violator , nieuwe wapens en evntuele toolshops en hun assortiment ? ik wil idd ook wel een pic van die little willy omdat ik gewoon alles moet weten van de nieuwe luchtvoertuigen, en miss ook wat pics van de brandweer- en ambulance heli Reageren
braver Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 kan er iemand een screen maken van mister whoopie(de ijsco kraam) of zit hij niet in gta vcs? Ja hoor Hier is ie dan : Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 dankje ik ben blij dat gta vcs jullie goed bevalt en dat je ons met screens wilt helpen respect Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 heeft deze scooter de piaggo vervangen zowja?...waarom heb ik hem nooit eerder gezien in vice city , san andreas? Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 heeft deze scooter de piaggo vervangen zowja?...waarom heb ik hem nooit eerder gezien in vice city , san andreas? vice city stories moet toch ook nieuwe voertuigen krijgen.. ik ben juist blij met alle nieuwe voertuigen die er komen want dan weet ik te minste dat rockstar echt een nieuwe spel heeft gemaakt en niet alleen maar nieuw persoon en missies Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 daar heb je wel gelijk ik maar dat empire building is egt mooi gemaakt !!! Reageren
Juju Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Is Vice City Stories al uit ofzo? Ik volg 't niet meer echt. Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Is Vice City Stories al uit ofzo? Ik volg 't niet meer echt. nee hij heeft uitstel van 3 november naar 80f 10 november maar er zijn een paar mensen die hem toch al hebben op 1 of andere manier Reageren
tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) oke heb vice city stories uitgespeeld(vind dat deze gta de weinigste missie's heeft van heel de reeks) het verhaal neemt 31% inbeslag bij gta lcs was het 40% Bewerkt: 3 november 2006 door tha_fear Reageren
henk_jan Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 nu al?...lekker snel is dat dan idd Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik denk dat jij je eigen vergist Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik denk niet dat hij minder lang duurt dan LCS hoor Reageren
tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 met gta lcs was ik altijd klaar met de missie en had ik 40% en deze zijn de missies juist kei weinig en ik keek op mijn totaal van % en kwam om 31% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.