Jump to content

Home made screens


maarte41

Recommended Posts

  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • meetlat

    53

  • DenkaanHenk

    40

  • braver

    35

  • PSPfreaker

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is dahct ik het reuzenrad, maar kan je daar in dan?

Nee je kan er niet in, maar hij staat er gewoon :clown:

Ontopic: Mooie screens, ik heb zelf het spel nog niet, maar kan je me vertellen hoe je die screens maakt?

Mooie screenshots maarte41. Hoe heb je dat gedaan? Is er een camera in VCS?

Misschien wel, maar daar heeft hij het niet mee gedaan want je ziet het mannetje ;)

Je kan er wel in hoor :D:clown:

Hier wat screens:

screen2zx8.png

screen3zo3.png

screen4er3.png

screen5bw1.png

screen6ps5.png

screen7xe8.png

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een nieuwe ontdekking!!!!

Iedereen kent de hidden packages toch he. In VCS zijn ze ze zeker niet vergeten, maar nu hebben ze ze in een andere vorm gemaakt.

screen4-1.jpg

Rarara, waar zit de hidden package? :D

Om ze te 'unlocken' moet je met Free Aim erop schieten.

Ik vindt het echt heel origineel war R* daar op heeft bedacht :schater:

heb er ook zo 1 gevonden :D

: 2005240406203670635_rs.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu wel met een vraag rond die red balloons , nml , in het liedje van nena hebben ze het over 99 luftballons , in het spel ook over 99 balonnen , maar aangezien er altijd 100 hidden packages zijn , wat is dan de laatste hidden package ? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu wel met een vraag rond die red balloons , nml , in het liedje van nena hebben ze het over 99 luftballons , in het spel ook over 99 balonnen , maar aangezien er altijd 100 hidden packages zijn , wat is dan de laatste hidden package ? :Y

Ik denk dat het er geen 100 zijn maar gwn 99 deze keer om met miss te kloppen met het liedje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Licht het aan mij of is het gewoon altijd mooi weer en zijn er nooit golven op de zee?

Het is bijna altijd goed weer en als het al eens regent merk je daar bijna niets van. Best wel spijtig eigenlijk.

Maar euh.. er kwamen tog verrekijkers ennuh orkanen kan iemand daar screens van posten?

Orkanen zijn er volgens mij niet.

waarom zijn de plaatjes van dat nieuwe vliegtuigje (ik geloof biplane) altijd met een tijdbalkje rechts in beeld

Er staat een Biplane op het vliegveld en als je er instapt begint er een soort race waarbij je door ringen moet vliegen in een zo kort mogelijke tijd. Daardoor staat er altijd een timer in beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...