Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 wow wat doe jij dan ik ga me missies er echt niet zo snel doorheen spelen das zonde man je moet missies doen en af en toe beetje rondrijden in de stad Gta staat er niet voor om alleen missies te doen en je hebt toch echt nog 69% te gaan om gta vcs uit te spelen kom nou je bent nog lang lang niet klaar Reageren
braver Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Hij heeft gelijk hoor het verhaal is niet zo zo groot als bij LCS Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 maar in LCS zijn er ook 3 eilanden Reageren
tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 dat deed ik ook rond de stad rijde maar ik ga nu wel all the easter egg's zoeken iemand die wilt mee helpe? Reageren
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) oke heb vice city stories uitgespeeld(vind dat deze gta de weinigste missie's heeft van heel de reeks) het verhaal neemt 31% inbeslag bij gta lcs was het 40% Mooie screens . maar heb je ze zelf gemaakt? Weinigste moet minste zijn... en het komt denk ik dat het weinig missies zijn omdat er maar 2 eilanden zijn, en waarschijnlijk is het maar 30% omdat er veel meer andere dingen tedoen zijn. Bewerkt: 3 november 2006 door ourvoice Reageren
tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) oke heb vice city stories uitgespeeld(vind dat deze gta de weinigste missie's heeft van heel de reeks) het verhaal neemt 31% inbeslag bij gta lcs was het 40% Mooie screens . maar heb je ze zelf gemaakt? Weinigste moet minste zijn... en het komt denk ik dat het weinig missies zijn omdat er maar 2 eilanden zijn, en waarschijnlijk is het maar 30% omdat er veel meer andere dingen tedoen zijn. jup deze zijn de mijne heb je op men andere foto's kunnen zien deze account is al oud van 2005 toen nam ik altijd de naam tha_fear nu niet zoveel meer moet ik het je bewijze ? zeg me dan hoe en ik doe het dan Bewerkt: 19 april 2008 door tha_fear Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Wat moest je dan bij de laatste missie doen tha_fear ? Mooie Screenshots ! Reageren
henk_jan Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 niet om spoilers vargen AUB dat doe je maar via PM/PB!...niet hier! Reageren
tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 in de laatste missie moet je naar het huis gaan van de persoon die je toen in het leger opdrachte kreeg deze moest je vermoorde (je moest eerst met de hunter naar zijn huis gaan en alles laten neerknallen want het was beveiligd door zijn mensen als je dat had gedaan , ging een van die mannetjes een rocket launcher gebruiken en raakt het je hunter. vic heeft nog het geluk om op het dak te landen voor het ontploft en daar moet je de bodyguards vermoorden indien je dat hebt gdn , komt er een heli en die moet je uit de lucht laten schieten . als je dit uiteindelijk heeft gdn moet je weer op het dak gaan en zie je de persoon die in het leger de 1ste 3 opdrachte gaf als je die hebt vermoord komt lance je hale met de heli (dat kun je zien in een van de stukjes die ze tonen in de trailer van gta vcs) THE END...lol[/font] >>> Door Lantyz: Gebruik de spoilercode wanneer je iets van de verhaallijn wil vertellen, om het plezier van anderen niet te verzieken, svp.<<< Reageren
henk_jan Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 lekkere spoiler...en bedankt hoor Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 lekkere spoiler...en bedankt hoor Precies.. Zo dacht ik dus ook. Ik weet dat het niet helemaal te voorkomen valt maar kom op. Je ziet hier dat die leger gast al gedood is. Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 he ff on topic blijven oke Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ja oke? We hebben het toch over de screens. Ik ben gewoon van mening dat ik het jammer vind dat er sommige screens van het einde staan. Das gewoon on-topic volgens mij,het gaat over de screens. Reageren
tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 he ff on topic blijven oke jupjup ben er helemaal mee eens dus hier nog wat screens voila dit kan nu weer eventjes voor Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 HAHAHAHA wat is dat nou weer maar waarom zou je 6000 dollar betalen voor een kaartje van phil collins en voor de rest niks tis in prencipe toch alleen het filmpje van de derde trailer alleen wat langer ik vind het wel prachtig dat rockstar dat er in heeft gestopt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.