tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 HAHAHAHAwat is dat nou weer maar waarom zou je 6000 dollar betalen voor een kaartje van phil collins en voor de rest niks tis in prencipe toch alleen het filmpje van de derde trailer alleen wat langer ik vind het wel prachtig dat rockstar dat er in heeft gestopt uhu maar kijk is op het laatste foto helemaal rechts achter deze heb ik niet gezien in het filmpje Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik had hem al gezien onze goede vriend victor vance maar wat heb je er aan om naar zo'n concert te gaan ach jah het is een leuke feature ik vin het wel leuk al die extra's en het valt me steeds meer op hoe rockstar zijn best heeft gedaan om deze game zo anders te maken er zitten zoooo ongeloooooffeliiijjjkk veel extra's in deze game ik vind dat zo tof rockstar maakt de gta serie steeds uniiker stommem klooners allemaal perfect echt waar Reageren
tha_fear Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 dat vind ik ook binnekort zet ik wat foto's van de nieuwe eilandjes dat ze er bij hebben gedaan Reageren
katalizt Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) dat vind ik ook binnekort zet ik wat foto's van de nieuwe eilandjes dat ze er bij hebben gedaan ben nieuw hier maar ik denk ik post ook eens wat.. >>> Door Matiscus: Alvast welkom op ons forum. Voor vragen kan je altijd bij mij terecht... <<< ok bedankt iemand vroeg om een screen van little willy?.. hier is de mijne. Bewerkt: 3 november 2006 door katalizt Reageren
Lance_Vance Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Mijn favoriete screen, omdat ik heb zelf gemaakt heb zonder het spel Reageren
meetlat Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 morgen een 25% save en wat screens van wat ik heb meegemaakt deze morgent eerst wat slapen. Reageren
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Weet je wat mij ook opvalt dat er nu in de nacht opeens zo ongelofelijk veel gebouwen zijn die neon verlicht zijn ook de airport enzo het lijkt wel of rockstar de noen heeft uitgevonden hahahaha maar eerlijk is eerlijk dat ziet er wel super tof ui en een hele mooie verbetering vindt ik dat er nu meerdere soorten velgen zijn een top game alleen ik heb m nog niet :S Reageren
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Voor zo ver ik weet heb ik alleen nog maar fietsen zien staan ZIE je eigenlijk ook wel eens pedistrations op een fiets rijden dat zou wel cool zijn Reageren
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Voor zo ver ik weet heb ik alleen nog maar fietsen zien staanZIE je eigenlijk ook wel eens pedistrations op een fiets rijden dat zou wel cool zijn Nee, spijtig genoeg niet Je kan de fietsen alleen maar terug vinden op bepaalde plaatsen maar je ziet spijtig genoeg niemand met een fiets op de baan rijden Reageren
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Lol kheb een meisjes BMX gevonden Hij is in het roos en er hang een mandje aan Hier wat screens er van : Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Owkee. Roos! Komt wel over in de sfeer van Vice City. Reageren
.Antonio Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) dat vind ik ook binnekort zet ik wat foto's van de nieuwe eilandjes dat ze er bij hebben gedaan ben nieuw hier maar ik denk ik post ook eens wat.. >>> Door Matiscus: Alvast welkom op ons forum. Voor vragen kan je altijd bij mij terecht... <<< ok bedankt iemand vroeg om een screen van little willy?.. hier is de mijne. Is dat een helikopter? Ik kan het niet goed zien. Waarschijlnijk wel. En heet hij little willy? EDIT: ja, ik zie de proppellors (hoe je het ook schrijft ) een klein beetje. Bewerkt: 4 november 2006 door ourvoice Reageren
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Lol kheb een meisjes BMX gevonden Hij is in het roos en er hang een mandje aan Hier wat screens er van : ziet er grapig uit ..dat mandje vooraan die fiets Reageren
Jorair Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hehe, misschien komt er dan in de volgende GTA wel een damesfiets. Die little willy lijkt me vet!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.