Merticus XVII Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Zou er iemand een duidelijke film kunnen maken van het concert van Phil Collins Edit op hieronder: Ik bedoel dus het complete concert Bewerkt: 4 november 2006 door Merticus XVII Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Zou er iemand een duidelijke film kunnen maken van het concert van Phil Collins Zie gewoon de trailer? Maar het zou leuk zijn, mocht er iemand zo ver zitten voor het concert. Reageren
meetlat Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hoe bedoel je concert ? in dat stadium dan ? ik heb tog geld genoeg verdien 21125$ voor m'n drugs zaakjes etc. Reageren
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hoe bedoel je concert ? in dat stadium dan ? ik heb tog geld genoeg verdien 21125$ voor m'n drugs zaakjes etc. zo te horen zit jij op de goede plek kwa geld:P Reageren
meetlat Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Jazeker, maar als je er video's van wilt leg me dan even alles uit want ik kan niet goed volgen... Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Even uitleggen Een paar pagina's terug zijn er foto's gezet van het Phil Collins concert. Op de bovenste screen staat er dat je $6000 moet betalen om het concert te kunnen zien. Kun je het hele concert filmen met geluid Reageren
meetlat Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 En waar is da te betalen ? Reageren
White Gold Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik weet niet of je het snapt en als je het snapt is dit overbodig: Hij wil dat jij een filmpje maakt over het concert van Phill Collins vanaf het moment dat jij een kaartje hebt gekocht, (dat zal daar wel ergens bij de ingang zijn:puh:. Dan kan hij en vele anderen zien hoe dat in zijn werking gaat:D Reageren
tha_fear Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) hier nog wat screens met dit ga je ook een missie krijgen heel tof Bewerkt: 4 november 2006 door tha_fear Reageren
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 hahah hoe heet dioe ook alweer... domestabot ofzo geweldig die reclame ook al op de site en nu die screens prachtog joh maandag ben ik gelukkig lekker bezitter van gta vcs Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Een rijdende robot? GTA wordt met de jaren slechter! (Niet waar ze) Wist niet dat je met een huisrobot kon rijden? Staat die geselecteerd als voertuig of niet? Reageren
tha_fear Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 neen deze staat niet geselecteerd als voertuig maar je kunt er toch mee rijden en ook in de missie moet je hem besturen deze vond ik de tofste missie van gta vcs Reageren
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 hij zal wel voor geen drol vooruit gaan maar daar gata het bij dat ding niet om ikv idnt het weer tof we praten er nu al zo lang over en elke dag al vanaf 2 maanden zitten er elke dag weer dingen in die niet in vc zaten echt een andere game Reageren
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Maak een foto van de lauwe nieuwe heli's en dan bedoel ik ambulance heli en brandweer heli Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hey heb een vraagje Hoe maak je die screens eigenlijk? Cencicodis met een progje via devhook Is illegaal en mag normaal niet over gepraat of vermeld worden. Toch mooie screens, ik kan niet wachten om het concert van Phil Collins te bewonderen. devhook is niet illegaal als je games speelt via je eige game dumps.. en ookal doen we dat niet, we praten niet over het hele "illegale" gebeuren hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.