Isafdar Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 screenshots aanvraag ik zouw wel graag screens willen zien van de film studio Ja en prawn island erbij graag. Reageren
Die-hard Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Speciaal voor de 3 laatste die screens vroegen van Het leger, prawn island en de filmstudio: Een hoop screens voor iedereen tevreden te maken. Bewerkt: 5 november 2006 door Die-hard Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hier de verschillende grootes van die empire buildings : Kleinst: Middelmaat: Grootst: Reageren
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Braver en Die Hard alle bij hartstikke bedankt voor deze moeite die jullie hebben gedaan ik vind de filmstudio een beetje saai (er is niks veranderd) maar hartelijk dank Reageren
Die-hard Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Braver en Die Hard alle bij hartstikke bedankt voor deze moeite die jullie hebben gedaan ik vind de filmstudio een beetje saai (er is niks veranderd) maar hartelijk dank Er is een ding veranderd die niet op de screen staat. Er is een nieuwe zijmissie met een bus(coach), je moet zoveel mogelijk schade veroorzaken in het verkeer met die bus. Reageren
Isafdar Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Vet man, Prawn Island is helemaal cool geen vervalle huizen enzo echt vet Reageren
BangBros Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Jongens bedankt voor deze toffe screenshots kan ik er nog va genieten tot ik zelf PSP en GTA VCS heb GreetzS GTAPROF1 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Die-hard wat is die roze marker op de 6e Screen ? P.S bedankt Die-hard goed dat je dit doet je krijgt van mij veel respect voor al de Screens. Reageren
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik denkt dat het licht is en dat het een hoeren kot is Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik denk eerder dat die roze marker de missies zijn van Reni Wassulmaier Reageren
BangBros Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Heeft er iemand nog een leuke filmpje van een missie ? Reageren
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 sorry verkeerd ik dacht dat je het over de empire building had sorry Mijn fout Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Hier de verschillende grootes van die empire buildings :[...] Ziet er goed uit bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ja hier is een filmpje van de eerste missie van GTA Vice City Stories. http://www.youtube.com/watch?v=iqWHtf4CcRs Hij is van youtube hij duurt 6 minuten en 40 seconden. Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Speciaal voor de 3 laatste die screens vroegen van Het leger, prawn island en de filmstudio:[...] Een hoop screens voor iedereen tevreden te maken. man dit is echt zo erg verandert want ten eerste die huizen waren in de vorige gta vc helemaal kapot en nu nog mooi en alles en die legerbasis is weer groter geworden .. ik ben benieuwd wat het verhaal daar achter gaat worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.