Jump to content

Home made screens


maarte41

Recommended Posts

  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • meetlat

    53

  • DenkaanHenk

    40

  • braver

    35

  • PSPfreaker

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil wat vragen aangezien dit het screens topic is ik schaam me een beetje voor deze vraag maar hier komt ie. In een missie de missie Brawn of the dead las ik net dat er zombies in voor komen, maar ik ben daar bang voor, voor zombies. Dus ik wil graag vragen of iemand een screen van een van die wil posten zodat ik kan zien hoe ze eruit zien. Want als ze toch ok zijn dus niet eng koop ik misschien GTA VCS.

Alvast bedankt :cya:

Edit: Bedankt Speciial marc.5.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wat vragen aangezien dit het screens topic is ik schaam me een beetje voor deze vraag maar hier komt ie. In een missie de missie Brawn of the dead las ik net dat er zombies in voor komen, maar ik ben daar bang voor, voor zombies. Dus ik wil graag vragen of iemand een screen van een van die wil posten zodat ik kan zien hoe ze eruit zien. Want als ze toch ok zijn dus niet eng koop ik misschien GTA VCS.

Alvast bedankt :cya:

bedenk de meest neppe zombies voor je

gewoon mensen met een groen gezicht

en spikers boven hun oren

meer niet

ik zal wel screens voor je maken

die volgen nog :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

't zijn gewoon ventjes zoals op straat die wat slap lopen en demente geluiden maken... + dat je er op mag knalle met een shotgun en fileren met een zwaard ;)

(dit is trouwens de eerste missie van het 2de eiland denk ik)

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wat vragen aangezien dit het screens topic is ik schaam me een beetje voor deze vraag maar hier komt ie. In een missie de missie Brawn of the dead las ik net dat er zombies in voor komen, maar ik ben daar bang voor, voor zombies. Dus ik wil graag vragen of iemand een screen van een van die wil posten zodat ik kan zien hoe ze eruit zien. Want als ze toch ok zijn dus niet eng koop ik misschien GTA VCS.

Alvast bedankt :cya:

Edit: Bedankt Speciial marc.5.

huh .. enge zombies in gta is een reden om het niet te kopen?

LOL

je kan ook een savegame dlen die zorgt dat je na deze missie begint .

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand een screen van Armando Mendez ?

Screen is weliswaar genomen van de trailer 'I'm your brother, you can thrust me', maar jouw aanvraag is wel hiermee beantwoord.

naamlooslr8.th.png

Klik op de afbeelding voor de vergroting!

sjonge pietje ik had ook al screen gemaakt :)

maar elke keer als jij dat doet voel ik me ineens alsof ik niks te melden heb :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

WOW katalizt

dat zijn zeker hele mooie screens mooie timing

beter heb ik ze nog niet gezien

ik vindt brawn of the dead trouwens een moeilijk vette missie

en hij is nog ongelofelijk makkelijk ook

en hoe kan je zombies in gta nou eng vinden het is gta hoor die maken bijna altijd debiele mannetjes

wat ik wel tof vind het si zo'n missie voor een film en in plaats van echt dood schieten knal je ze en onthoofd je ze echt hahahah kan je nagaan al die acteurs hahahaha

Link to comment
Delen op andere websites

sjonge pietje ik had ook al screen gemaakt :)

maar elke keer als jij dat doet voel ik me ineens alsof ik niks te melden heb :puh:

Ik zie nergens in dit topic dat jij een screenshot van Armando Mendez hebt geplaatst hoor. :?

Mocht ik het toch mis hebben: mijn excuses dan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...