Jump to content

Home made screens

Recommended Posts

Geplaatst:

30% dan ben je der ver, 35% heb ik (3red balloons - alle bussines enterprises - alle missies)

Mja hier je filmpie

KLEDING

Sorry dat het rapidshare is maar het moet maar zo, het voordeel is dat het betere kwaliteit is omdat het een kort filmpje is :)

• Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• meetlat

53

• DenkaanHenk

40

• braver

35

• PSPfreaker

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Echt wel he, ik weet er 1 zijn onder de brug bij het politiebureau op het rechter eiland (in het midden van dat eiland daar) In de laatste missie in dat gebouw vanboven en 1 in de boom aan het politie bureau op de hoek van het linker eiland (ook ergens in het midden)

Geplaatst:
Hoe kan dat ik zie niks in dat filmpje ik zie geen beeld niets ik hoor alleen geluid...

dan word het tijd om codecs te downloaden :D

Geplaatst:

Hoe kan dat ik zie niks in dat filmpje ik zie geen beeld niets ik hoor alleen geluid...

Inderdaad download het K-lighte codec pack en dan zul je ze wel kunne bekijken :)

Geplaatst:

Inderdaad download het K-lighte codec pack en dan zul je ze wel kunne bekijken :)

die heb ik ook en zou moeten werken :D

K-Lite Mega Codec Pack 1.53 (34.0 MB)

K-Lite Mega Codec Pack 1.38 (24.3 MB)

downloadn

Geplaatst:

Nou die download werkt niet hij laad niet veder dan de helft en ik heb gewoon een supersnelle computer.

Geplaatst:
Nou die download werkt niet hij laad niet veder dan de helft en ik heb gewoon een supersnelle computer.

Bij mij wel hoor :)

En ik kan het bewijzen want hij eindigt met de winner kleren en dan savet hij zijn game :)

Geplaatst:

bij mij werkt ie wel, heb het zelf opgezocht en getest.

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij werkt hij ook gewoon :?

Bewerkt: door ourvoice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...