meetlat Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 30% dan ben je der ver, 35% heb ik (3red balloons - alle bussines enterprises - alle missies) Mja hier je filmpie KLEDING Sorry dat het rapidshare is maar het moet maar zo, het voordeel is dat het betere kwaliteit is omdat het een kort filmpje is Reageren
braver Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ik heb ook nog maar 3 red balloons. Deze zijn moeilijker te vinden dan hidden packages Reageren
meetlat Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Echt wel he, ik weet er 1 zijn onder de brug bij het politiebureau op het rechter eiland (in het midden van dat eiland daar) In de laatste missie in dat gebouw vanboven en 1 in de boom aan het politie bureau op de hoek van het linker eiland (ook ergens in het midden) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Hoe kan dat ik zie niks in dat filmpje ik zie geen beeld niets ik hoor alleen geluid... Reageren
katalizt Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Hoe kan dat ik zie niks in dat filmpje ik zie geen beeld niets ik hoor alleen geluid... dan word het tijd om codecs te downloaden Reageren
braver Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Hoe kan dat ik zie niks in dat filmpje ik zie geen beeld niets ik hoor alleen geluid... dan word het tijd om codecs te downloaden Inderdaad download het K-lighte codec pack en dan zul je ze wel kunne bekijken Reageren
katalizt Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Hoe kan dat ik zie niks in dat filmpje ik zie geen beeld niets ik hoor alleen geluid... dan word het tijd om codecs te downloaden Inderdaad download het K-lighte codec pack en dan zul je ze wel kunne bekijken die heb ik ook en zou moeten werken K-Lite Mega Codec Pack 1.53 (34.0 MB) K-Lite Mega Codec Pack 1.38 (24.3 MB) downloadn Reageren
braver Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Leuk filmpje meetlat bedankt Reageren
meetlat Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Graag gedaan. en met k-lite werkt ie want daar zat m'n xvid bij Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Nou die download werkt niet hij laad niet veder dan de helft en ik heb gewoon een supersnelle computer. Reageren
braver Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Nou die download werkt niet hij laad niet veder dan de helft en ik heb gewoon een supersnelle computer. Bij mij wel hoor En ik kan het bewijzen want hij eindigt met de winner kleren en dan savet hij zijn game Reageren
katalizt Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Nou die download werkt niet hij laad niet veder dan de helft en ik heb gewoon een supersnelle computer. bij mij werkt ie wel, heb het zelf opgezocht en getest. Reageren
WWEGTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Tot nu toe, iedereen hartstikke bedankt voor de screens, keep up the good work. Ziet er allemaal geweldig uit!! Reageren
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Nou die download werkt niet hij laad niet veder dan de helft en ik heb gewoon een supersnelle computer. Bij mij werkt hij ook gewoon Bewerkt: 6 november 2006 door ourvoice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.