meetlat Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) is er maffia dan ? Omdat verschillende leden het via msn hebben gevraagd, hier nog wat foto's :-) Ik heb nog een bug gevonden bij 1 van de laatste missies toen ze gedaan was en ik buiten zat in een kamionet draaide al de auto's om en vlogen ze in brand; De gast die jullie zagen en dachten dat het tommy vercetty was klopt ook niet; En hier nog wat foto's van Domestobot; Bewerkt: 9 november 2006 door meetlat Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Je bedoelt de Trailer Park Mafia dat is gewoon een Gang in de buurt van het Trailer Park waar je ook missies moet doen voor Marty. Reageren
meetlat Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Daar is echt niets behalve wat caravans hoor misschiem omdat ik de missies uitheb en alle bussines dingens heb. Reageren
60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Vraag aan meetlat: kun je screens posten van de trailerpark maffia,ingame als ze op straat lopen alvast bedankt Reageren
Pietje II Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Vraag aan meetlat:kun je screens posten van de trailerpark maffia,ingame als ze op straat lopen alvast bedankt Dit mogen dan wel geen home made screens zijn, maar het zijn wel officiële screenshots van de Trailer Park Mafia. Marty Jay Williams en een stel leden van de Trailer Park Mafia. Een lid van de Trailer Park Mafia op een Quadbike. Een stel leden van de Trailer Park Mafia. Hopelijk heb je aan deze screenshots ook genoeg. Reageren
60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 jamer dat het geen ''home made screens'' ijn maarja tock bedankt Reageren
Hit Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 En hier nog wat foto's van Domestobot; Uhm waar is die robot ofzoow want ik kon hem spawnen en erin rijden Reageren
60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 hadden ze al robotten in 1984 Reageren
Isafdar Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ja dat is net uitgevonden, teminste dat hoor je soms op de radio. Reageren
meetlat Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Waar spawn je die dan ? bij mij was 't tijdens een missie, zal wel cheat device zijn zeker ... daar doe ik niet aan mee want cheaten is voor noobz Reageren
Isafdar Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Waar spawn je die dan ? bij mij was 't tijdens een missie, zal wel cheat device zijn zeker ... daar doe ik niet aan mee want cheaten is voor noobz Ja, hij komt niet voor tijdens de game, alleen in die missie, verder niet. Reageren
60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 is er een screen van: armando mendez en mendez brothers en trouwens wie zijn dat eigenlijk!? Reageren
meetlat Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Volgens mij zijn dat de 2 die je opt einde moet doodknallen op dat dak, Armando Mendez is in iedergeval de slechterik Reageren
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 De mendez brothers doe je missies voor, namelijk: The Mugshot Longshot Hostile Takeover Unfriendly Competition High Wire Burning Bridges Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Heeft iemand een screen van Armando Mendez ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.