NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 En wat is de "vd gaff" ???Hij bedoelt: Van de 'Gaff Hook.' Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 en ik zou graag eens een screen zien vd gaff hook aub (in game).dankuwelaub. Volgens mij bedoelt hij het volgende meetlat : En ik zou graag eens een screen zien van Devhook alstublieft (in game). Als je iets anders voor mij onbekends bedoelt (VD Gaff Hook) mijn excuses maar ik vind het het meest op Devhook lijken. Een screen van Devhook ingame zijn zowat alle screens die je hier ziet zonder dat de PSP hierop te zien is. Een screen van Devhook in actie zet ik ook nog even voor je neer maar volgens mij heb jij een verkeerde opvatting over wat Devhook inhoud. Hier is de Devhook screen, heeft niets te maken met Vice City Stories Reageren
WWEGTA Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Volgens mij bedoeld ie de Gaff Hook, dat wapen of voorwerp weet niet wat het is in het spel wat je ergens kan vinden. (volgens mij) Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) ik bedoel dus de 'gaff hook' . op die boot waar je de verrekijker vindt (op het eerste eiland) , vind je ook de gaff hook (geen defhook dus ). dus ik vraag : wil iemand eens een ingame screen maken van de gaff hook en hoe je er de mensen mee aanwijst ? Bewerkt: 18 november 2006 door Multi-gunner Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) zo'n gaffhook wapen ofzo wat multi-gunner zij gebruiken vissers toch ook zo'n stok met haak eran Bewerkt: 18 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
meetlat Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 het is niets meer dan een gewone wandelstok. Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 het is niets meer dan een gewone wandelstok. ooo dat goedkope ding jaa die heb ik al eens gehad oke toch bedankt Reageren
Blizz Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik wil dit ook kunnen ! Ik kan het alleen niet Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 het is niets meer dan een gewone wandelstok. dat kan toch niet , aan wandelstokken zit toch niet zon haak ? Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Heb weer afbeeldingen van VCS toegevoegd aan de galerij: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...r&user=1476 Reageren
meetlat Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Hij zegt op de boot van de verrekijker, ik heb die helemaal uitgekamt en alleen een wandelstok gevonden op de verrekijker na, en die stok heeft tog ook aan haak trouwens ik ben een visser en heb nooit van een gaff hook gehoord... * een gaff hook is voor mensen die op zee gaan vissen, het is een soort haak met een weegschaaltje in ofzo zodat je je vis kan wegen terwijl hij nog aan de haak hangt. Bewerkt: 19 november 2006 door meetlat Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 hey zou iemand hier een foto van de empire building willen maken en ik weet eigelijk ook niet zo goed wat het is alleen dat je bedrijven kan overnemen Reageren
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 hey zou iemand hier een foto van de empire building willen maken en ik weet eigelijk ook niet zo goed wat het is alleen dat je bedrijven kan overnemen zie even deze link daar staan al een paar screens en uitgebrijde uitleg Reageren
60 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 kan iemand screen maken van al de save houses ik ben rtrouwens wel benieuwd alvast bedankt iemand gr 60 cent Reageren
meetlat Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Die screens bestaan al, chek dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.