Pietje II Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Als je deze wagen zelf wilt hebben moet je gewoon een Empire Building maken die zich richt op Prostitution. Dat klopt, maar er is ook een vaste vindplaats voor de Polaris V8. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 wil iemand eens een screen posten vd rocket launcher in vcs , kben nieuwsgierig hoe ie er uit ziet. Reageren
maarte41 Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Lang geleden dat ik hier nog gepost heb. Hier is een screen van de Rocket launcher. Reageren
VforV Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 King of the cops! Thime to pop! White FBI Washington. Hunter bij zonsondergang. Dark Meeting. Achtervolging. SentinelXS Reageren
60 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 zou iemand een paar in game screens willen maken van de gangs,graag alle maal alvast bedankt gr 60 cent Edit:nou er word wel veel gereageert de laatste dagen --------------------------------------------------------------------------------- ik zou echt heeel graag ingame screens willen hebben van de gangs in gta vcs hier een lijstje -cholos -cubans,los cabrones -sharks -the bikers -trailer park maffia -vance familie,vance crime ring (die mensen om je bedrijf) -the army gang -golfers heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt,ik heb liever alleen ingame screens alvast bedankt gr 60 cent >>> Door SummerBase: Ik heb jouw voormalige topic met de verzoeken die hierboven staan met het 'Home Made Screens' topic samengevoegd. Tevens heb ik de dubbelposts in dit topic aan elkaar geplakt. In dit topic kun je ook de 'zoekfunctie' gebruiken, zodat je kunt zien of het voertuig al niet eens eerder gescreent is. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om het voor je te doen, maar er zullen vast wel leden bereid zijn om wat foto's voor je te maken.<<< Reageren
justinW Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ga naar HIER daar kun je ze zien Justin W Reageren
60 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ja die zij allemaal van gta vice city en ik vroeg om gta vice city stories en ingame screens graag Reageren
Carloke Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Euh... Vanboven staat wel degelijk "Gangs (GTA Vice City Stories)" Reageren
60 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 gangs in gta vcs hebben ander uiterlijk dan in gta vc je moet wel met de tijd mee gaan he ''carloke'' Reageren
Carloke Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ja, nu snap ik je, je wil screens ervan sorry even vergist Reageren
mdasdp Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 wat is devhook ofzo en kun je zonder cheat device ook screens maken ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.