maarte41 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Een nieuwe lading screens. De blushelikoptermissie: En de ambulancehelikopter missie: De vortex 64. Je kan hem vinden bij die houten huisjes in het water. Cheatdevicefun: Een bug, ik heb dit al 2 keer meegemaakt. Bewerkt: 2 november 2006 door maarte41 Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Mooie screens Zou je soms een marker willen zetten van waar die vortex64 staat. Reageren
meetlat Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Unique stunt, minigun, sniper en kettingzaag; Bewerkt: 2 november 2006 door meetlat Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 is da van die kettingzaag, sniper en vulcan minigun weer 1 shot = 1 kill ? ps , hoe noemt die sniper , en bestaat ie ook zonder laserscope ? Reageren
BigM Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 is da van die kettingzaag, sniper en vulcan minigun weer 1 shot = 1 kill ?ps , hoe noemt die sniper , en bestaat ie ook zonder laserscope ? daar lijkt het werl op als je die scope erop ziet Reageren
Hit Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Cheatdevicefun: Wat bedoel je heb jij de CheatDevice voor VCS al :O PLease share als zo is en anders leg uit + Hoe kom jij aan Skimmer :S kep hem nog niet gevonden Is dit de Stuntplane? Nou this niet echt moeilijk bestuurt baar vliegtuig en hij heet BiPlane Dus het is denk ik geen stuntplane ook niet de Bewerkt: 2 november 2006 door Hit Reageren
tomdrost Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 @ maarte41 Hoe kom je aan een CheatDevice voor VCS? Is dat de CheatDevice van Edisoncarter of gewoon een Mod ofzo? Reageren
Hit Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 @ maarte41Hoe kom je aan een CheatDevice voor VCS? Is dat de CheatDevice van Edisoncarter of gewoon een Mod ofzo? http://www.cheatdevice.com/ Daar staat dat hij nog bezig is met een voor VCS dus tja Als hij die nieuwe heb moet ik ook hebben Btw. het word een prx die je moet laden met Devhook Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Hij zal het vast wel als een 'gewone' versie maken. Reageren
maarte41 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Edisoncarter heeft de nieuwe cheatdevice al uitgebracht, maar het staat nog niet op zijn site omdat er nog wat bugs inzitten. Ik weet niet of ik hier een link mag posten omdat het vorige topic dat ik had gemaakt over de cheatdevice voor vcs gesloten werd. De skimmer kan je hier vinden. Bewerkt: 2 november 2006 door maarte41 Reageren
tomdrost Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 En kun je er weer net zo veel me dan als de vorige voor LCS want hoe kun je anders zulke screens maken.. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Vraagje: Kan je springen met een fiets zoals in SA? En zo ja: Kan iemand daar een screen van maken? Reageren
maarte41 Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) En kun je er weer net zo veel me dan als de vorige voor LCS want hoe kun je anders zulke screens maken.. Er zitten nog niet veel functies in de cheatdevice voor vcs, maar er zullen er wel bijkomen. Vraagje: Kan je springen met een fiets zoals in SA?En zo ja: Kan iemand daar een screen van maken? icon_mrgreen.gif Je kan springen door het pijltje naar beneden in te drukken, maar het gaat helemaal niet zo hoog als in SA. Deze screen had ik al eerder gepost. Als je naar de schaduw kijkt kan je zien dat hij springt. ps: eigenlijk is dit wel oftopic. Bewerkt: 2 november 2006 door maarte41 Reageren
braver Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Hier is het eerste Cheatdevice voor Vice city stories ( het is wel een cheatdevice voor devhook) Je plaats het bestand in de rar files in: I:\dh\kd Dan ga je naar: I:\dh\271\flash0\kd en zoek je het bestand: pspbtcnf_game je opent het en zoekt naar: ms0:/dh/kd/devhook.prx hieronder voeg je de regel: ms0:/dh/kd/VCSCHEATER.prx toe. dan laad je devhook met je iso start gta en het device is meegeladen >>> Door Dizzee: Zoals maarte41 al zei, is het vorige topic over de cheatdevice al gesloten omdat het illegaal is. Bijlage verwijderd<<< Bewerkt: 2 november 2006 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.