.Sharingan Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Zo mooi huis. Hoeveel missies moet je doen om dat huis te krijgen ? En van wie ? Ik snap jou niet, eerst zit je te zeiken dat ze hier screens posten, en nu zit je om screenshots te vragen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Um ik ben er achter gekomen dat niet iedereen dit illegaal doet. Maar na hoeveel missies kun je het 2e Save House krijgen ? En van wie ? Reageren
meetlat Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Als je uit 't leger vliegt krijg je het van Phil Cassedie denk ik. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Na de leger missies dus. Hmm het zijn mooie huizen. En best groot zo te zien. Reageren
Bassiej Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Die huizen waren er toch ook al bij GTA:VC (alleen kon je er niet in..) Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik vind tot nu toe alles een stuk verbeterd kan iemand nog een screen van een heli posten Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Here you go; Ze vliegen goed he meetlat Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 he check een duidelijk nieuw filmpje hij is niet van mij heb hem gevonden de eerste 2 minuten een zeer eriterend muziekje maar wel goeie kwaliteit ooohh en kan iemand mij misschien vertellen hoe dat tweede liedje heet? alvast bedankt Youtube >>> Door GTA-Sheep: Graag geen onnodige screens in je posten plaatsen<<< Reageren
Rekam Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Liedje: Flipsyde - "Trumpets" Wel nice dat je de gameplay eens beter kan bekijken. Edit: Na het bekijken van het filmpje zag ik dat het gebouw (hotel/appartement?) voor Downtown afgebakend was door een grote stenen muur. Kan iemand daar mss een screen van maken? Heb het aangeduid op de map: Bewerkt: 3 november 2006 door Rekam Reageren
Rayman800 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 kan iemand screens en/of een video plaatsen van het oostelijke eiland? Alvast bedankt. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Liedje: Flipsyde - "Trumpets"Wel nice dat je de gameplay eens beter kan bekijken. Edit: Na het bekijken van het filmpje zag ik dat het gebouw (hotel/appartement?) voor Downtown afgebakend was door een grote stenen muur. Kan iemand daar mss een screen van maken? Heb het aangeduid op de map: Hoe heet het liedje aan het einde dan? Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Dank u Dank u das idd het liedje ik ga vandaag maar si even kijken of ik de gamje bij futurezone kan halen hij schijnt er geloof ik nog niet te zijn bij andere winkels Reageren
Hit Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 offtopic hebben jullie allemaal een illegale?? Hoe bedoel je, je moet devhook gebruiken om de 2.81 umd te laden als je niet wil upgrade Niks illegaals aan en cheatdevice is voor devhook dus tja Zo mooi huis. Hoeveel missies moet je doen om dat huis te krijgen ? En van wie ? Ik snap jou niet, eerst zit je te zeiken dat ze hier screens posten, en nu zit je om screenshots te vragen. Als je dat al mooi vind xP Ergens in het midden krijg je super sjiek huis met uitzicht op die kermis en groot terras waar zo een dingetje staat ga er over en je kan een heli met wapens erop kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.