MASTERMIND Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik heb een klein probleempje bij lcs cheat ik wel eens (en nu niet commentaar op mij geven over gebruik van cheats !) en dan gaat je crime rating onlaag maar nu is-ie erg laag dus ik wil het weer omhoog krijgen door chaos in de stad enz... maar na een half uur de politie op zijn dak te geven is deze nog maar max. 1 gestegen Bij vc heb ik dit ook maar bij sa weer niet kan iemand helpen Reageren
M4X Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik heb een klein probleempje bij lcs cheat ik wel eens (en nu niet commentaar op mij geven over gebruik van cheats !) en dan gaat je crime rating onlaag maar nu is-ie erg laag dus ik wil het weer omhoog krijgen door chaos in de stad enz... maar na een half uur de politie op zijn dak te geven is deze nog maar max. 1 gestegen Bij vc heb ik dit ook maar bij sa weer niet kan iemand helpen Dit is erg moeilijk maar ik heb nog wel een paar tips voor snel & veel punten: - Haal politiehelikopters neer - Schiet boten kapot - Ontsnap van de politie als je een wanted level van 6 sterren hebt Als ik m'n crime rate omhoog wil hebben ga ik altijd op het dak van de parkeergarage van Staunton Island staan. Hier kan je alles wat er beneden loopt aan flarden schieten en de politie kan er niet bij. Als ze met een helikopter komen dan pak je je rocket launcher en dan is die zo neergehaald Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) heel erg bedankt Maar nu heb ik je raad opgevolgt maar nog steeds 1 omhoog zo kan ik zeker nog ongeveer 10000 keer bezig zijn Bewerkt: 2 november 2006 door MASTERMIND Reageren
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Ik blijf steeds naar die brandweer wagen gaan in het tweede eiland omdat nadat je carmagedon hebt gedaan(missie) is die truck daar onverslaan baar(bijna) ewn dan rij je steeds iedereen iomver(kille) en dan schiet hij ook om hoog en door vaak heel hard auto's te rammen ook Bewerkt: 5 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
duckman007 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 je kan als je 6 sterren heb een keer een tank jatten (of als je tog cheats gebruikt hem gewoon krijgen) en dan ga je er gewoon mee rond rijden tot je 6 sterren heb dan ga je met een andere auto in de pay 'n spray (want de tank past er niet in) en dan ben je de politie kwijt en is ie flink gestegen en de tank kan tog alleen vernietigd worden door een heleboel tanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.