Jump to content

crime rating


MASTERMIND

Recommended Posts

ik heb een klein probleempje :D

bij lcs cheat ik wel eens (en nu niet commentaar op mij geven over gebruik van cheats !)

en dan gaat je crime rating onlaag

maar nu is-ie erg laag dus ik wil het weer omhoog krijgen

door chaos in de stad enz... maar na een half uur de politie op zijn dak te geven is deze nog maar max. 1 gestegen :? Bij vc heb ik dit ook :?

maar bij sa weer niet :?

kan iemand helpen :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een klein probleempje :D

bij lcs cheat ik wel eens (en nu niet commentaar op mij geven over gebruik van cheats !)

en dan gaat je crime rating onlaag

maar nu is-ie erg laag dus ik wil het weer omhoog krijgen

door chaos in de stad enz... maar na een half uur de politie op zijn dak te geven is deze nog maar max. 1 gestegen :? Bij vc heb ik dit ook :?

maar bij sa weer niet :?

kan iemand helpen :?

Dit is erg moeilijk maar ik heb nog wel een paar tips voor snel & veel punten:

- Haal politiehelikopters neer

- Schiet boten kapot

- Ontsnap van de politie als je een wanted level van 6 sterren hebt

Als ik m'n crime rate omhoog wil hebben ga ik altijd op het dak van de parkeergarage van Staunton Island staan. Hier kan je alles wat er beneden loopt aan flarden schieten en de politie kan er niet bij. Als ze met een helikopter komen dan pak je je rocket launcher en dan is die zo neergehaald :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf steeds naar die brandweer wagen gaan in het tweede eiland omdat nadat je carmagedon hebt gedaan(missie) is die truck daar onverslaan baar(bijna) ewn dan rij je steeds iedereen iomver(kille) en dan schiet hij ook om hoog en door vaak heel hard auto's te rammen ook

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

je kan als je 6 sterren heb een keer een tank jatten (of als je tog cheats gebruikt hem gewoon krijgen) en dan ga je er gewoon mee rond rijden tot je 6 sterren heb dan ga je met een andere auto in de pay 'n spray (want de tank past er niet in) en dan ben je de politie kwijt en is ie flink gestegen en de tank kan tog alleen vernietigd worden door een heleboel tanks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...