BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ja ze zijn uitgesteld wegens kapote umd's Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Ja ze zijn uitgesteld wegens kapote umd's Het is niet de bedoeling om dingen te gaan verzinnen . Sommige UMD's zijn inderdaad(in de VS) niet van de kwaliteit geweest dat het zou moeten zijn maar dit is niet de reden voor de uitstel, wat er overigens helemaal niet is. VSC is gewoon gisteren uitgekomen in de EU. Ook in Nederland is hij al tekoop alleen heb je dan de Engelse versie. Als je even geduld heb tot volgende week ben je de trotse eigenaar van de Nederlandse versie(die dus nog even op zich laat wachten). De fout licht dus niet bij de UMD's maar ergens anders.., Ikkes. Bewerkt: 4 november 2006 door Ikkes Reageren
Lance_Vance Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 @ GTA-GamerZ Op de site van SAVEGAMES staat helemaal niets over GTA: VCS, hoe weet je dat ze hem verkopen daar? Reageren
tiesto Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ja ze zijn uitgesteld wegens kapote umd's Het is niet de bedoeling om dingen te gaan verzinnen . Sommige UMD's zijn inderdaad(in de VS) niet van de kwaliteit geweest dat het zou moeten zijn maar dit is niet de reden voor de uitstel, wat er overigens helemaal niet is. VSC is gewoon gisteren uitgekomen in de EU. Ook in Nederland is hij al tekoop alleen heb je dan de Engelse versie. Als je even geduld heb tot volgende week ben je de trotse eigenaar van de Nederlandse versie(die dus nog even op zich laat wachten). De fout licht dus niet bij de UMD's maar ergens anders.., Ikkes. waar kan je die engelse versies dan kopen want bij mij in de buurt (amstelveen, naast amsterdam) hebben ze die engelsen ook niet? Reageren
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Weet je wat ik raar vind ik woon bij Rotterdam in de buurt Rotterdam is een grote stad maar waarom kunnen zei bij die echte gam winkels dan geen gta uit amerika of engeland halen Die game wnikel waar ik altijd naar toe ga heeft de vetste games al en normaal ook gta ff een rot stuk eerder dan in europa en nu net de lauwste game voor de psp nee die hebben ze pas maandag weer ik ahd die game al lang willen spelen je kan ook de positieve punten er van zien kijk amar naar sommige hier die hebben hem al uitgespeeld en wij kunnen nog gaan Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Ja ze zijn uitgesteld wegens kapote umd's Het is niet de bedoeling om dingen te gaan verzinnen . Sommige UMD's zijn inderdaad(in de VS) niet van de kwaliteit geweest dat het zou moeten zijn maar dit is niet de reden voor de uitstel, wat er overigens helemaal niet is. VSC is gewoon gisteren uitgekomen in de EU. Ook in Nederland is hij al tekoop alleen heb je dan de Engelse versie. Als je even geduld heb tot volgende week ben je de trotse eigenaar van de Nederlandse versie(die dus nog even op zich laat wachten). De fout licht dus niet bij de UMD's maar ergens anders.., Ikkes. waar kan je die engelse versies dan kopen want bij mij in de buurt (amstelveen, naast amsterdam) hebben ze die engelsen ook niet? Bestellen via een engelse site . Dan heb je hem voor de 10e en hij is nog goedkoper ook. (Ik heb em besteld bij Amazon en ik krijg em op woensdag) Bewerkt: 4 november 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
VforV Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Bestellen via een engelse site . Dan heb je hem voor de 10e en hij is nog goedkoper ook. (Ik heb em besteld bij Amazon en ik krijg em op woensdag) Pas op met 'goedkoper'. Op Engelse (geen Amerikaanse) sites staan de prijzen aangeduid in Pond (£). £29 is bijvoorbeeld ongeveer €50. £1 staat gelijk aan €1,50. Daar bovenop komen ook nog eens de verzendingskosten. Ik wacht wel tot hij hier in de rekken ligt. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Bestellen via een engelse site . Dan heb je hem voor de 10e en hij is nog goedkoper ook. (Ik heb em besteld bij Amazon en ik krijg em op woensdag) Pas op met 'goedkoper'. Op Engelse (geen Amerikaanse) sites staan de prijzen aangeduid in Pond (£). £29 is bijvoorbeeld ongeveer €50. £1 staat gelijk aan €1,50. Daar bovenop komen ook nog eens de verzendingskosten. Ik wacht wel tot hij hier in de rekken ligt. Weet ik. ik heb het uitgerekend. Ik heb em voor €52 thuis en in Nederland kost ie €53,99 en dan moet ik em ook noch gaan halen.EDIT: www.amazon.co.uk is geen amerikaanse site Bewerkt: 4 november 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
GTA-GamerZ Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 @ GTA-GamerZOp de site van SAVEGAMES staat helemaal niets over GTA: VCS, hoe weet je dat ze hem verkopen daar? een vriend me van me is langs geweest en heeft em daar gekocht, mara ik wacht gewoon op de nederlandse versie Reageren
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 jep dan doe ik het beter ikheb m maandag voor 50 euro Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Bestellen via een engelse site . Dan heb je hem voor de 10e en hij is nog goedkoper ook. (Ik heb em besteld bij Amazon en ik krijg em op woensdag) Pas op met 'goedkoper'. Op Engelse (geen Amerikaanse) sites staan de prijzen aangeduid in Pond (£). £29 is bijvoorbeeld ongeveer €50. £1 staat gelijk aan €1,50. Daar bovenop komen ook nog eens de verzendingskosten. Ik wacht wel tot hij hier in de rekken ligt. Weet ik. ik heb het uitgerekend. Ik heb em voor €52 thuis en in Nederland kost ie €53,99 en dan moet ik em ook noch gaan halen.EDIT: www.amazon.co.uk is geen amerikaanse site Hier in België kosttem €43 op sommige plaatsen. (Kan wel oplopen tot €50 bij Europese release?!) Reageren
tiesto Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ik wacht dan ook nog ff liever want ik vertrouw dat internet niet helemaal, en als ik hem dan op woensdag pas krijg kan ik net zogoed tot vrijdag wachten Reageren
Blizz Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik vertrou het internet ook niet ! Ik zal wel braafjes wachten tot vrijdag Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik ook ik vertrouw internet niet hoe je het ook wil zeggen ik bestel nooit wat via internet ik vind het een groot risico. Reageren
mertin Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik ook ik vertrouw internet niet hoe je het ook wil zeggen ik bestel nooit wat via internet ik vind het een groot risico. ik wacht ook liever tot dat ik een ORGINELE heb en dan heb ik er alles bij(de map en het boekje) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.