Jump to content

VCS wederom uitgesteld?


kneef

Recommended Posts

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    25

  • mertin

    24

  • BigM

    16

  • Rickos

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb Spotter Media Oulet gebeld en die zeiden dat ie gewoon vrijdag in de winkel ligt daar en MediaMarkt Amsterdam Arena zei precies hetzelfde en wisten niks van een uitstel :duh: En Dixons wist niet eens over welk spel ik het had.

Bewerkt: door tomdrost
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor informatie zou je er over willen weten dan? Wat ik zou zeggen is bel een paar winkels en je hoort het zelf. Je kan natuurlijk gewoon op vrijdag gaan kijken of ze hem toch nog onverwachts binnen hebben gekregen. SummerBase heeft hier trouwens een uitgebreid stuk over geschreven in The Latest News From Vice City Stories. Je vind het topic hier en de desbetreffende post hier.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Hier verkopen ze gewoon op 3 november zegt de e-plaza, dus ik weet niet.

Ik hoop dat ze gelijk hebben en dat ik hem gewoon overmorgen kan halen.

(mediamarkt Utrecht zegt het ook gewoon 3 november)

Bewerkt: door Isafdar
Link to comment
Delen op andere websites

Bij futurezone bij mij in de buurt een speciaale game winkel zijden dat ze hem gewoon vrijdag zouden binnenkrijgen

als dit waar is zal ik al het bewijs aan julie laten zien en of een filmpje opnemen met me mobiel

en dan julie laten zien

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gereserveerd bij Dixons en die zegt dat ze op vrijdag altijd GTA Games binnen krijgen nou vraag ik me dus af is dat op vrijdag 3 November of op vrijdag 10 November.

Ik wil hem niet illegaal. :t

ik kijk wel bij intertoys en als ze hem daar niet hebben kijk ik wel in een anderen stad

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal het bij ons wel 10 November zijn want bij ons krijgen alle winkels op elke vrijdag de nieuwste games binnen en dat is op 10 November.

Maar ik wil hem deze vrijdag zo graag hebben ik heb geen zin om nog langer te wachten. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...