Jump to content

VCS wederom uitgesteld?


kneef

Recommended Posts

Het gaat zeker de goede kant op.

En dat wat Summerbase heeft verteld kan wel alles kan.

Maar hij woont in het noorden en ik in het zuiden.

Ik heb hem allang gereserveerd bij Dixons.

En ik kan niet wachten tot Vrijdag man want op Vrijdag krijgen ze altijd GTA Games binnen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    25

  • mertin

    24

  • BigM

    16

  • Rickos

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het gaat zeker de goede kant op.

En dat wat Summerbase heeft verteld kan wel alles kan.

Maar hij woont in het noorden en ik in het zuiden.

Ik heb hem allang gereserveerd bij Dixons.

En ik kan niet wachten tot Vrijdag man want op Vrijdag krijgen ze altijd GTA Games binnen. :D

Voor jou chil dus, maar hopelijk had summerbase het mis (niet stom bedoeld) en kunnen we hem gewoon kopen vrijdag.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is tot nu toe erg veel onduidenlijkheid over de release datum van GTA: Vice City Stories. Sommige winkels denken het spel wel vrijdag in de rekken te hebben liggen maar daarintegen denken andere bekende winkels dat het spel toch pas rond 8 à 10 November in de winkels ligt. Zo heb ik ook verschillende winkels aan de lijn gehad met allerlei verschillende antwoorden. Een paar voorbeelden:

Bart Smit(1): Onbekend (in iedergeval volgende week)

Bart Smit(2): 8 November

Free Record Shop: 8 November

Media Markt: Onbekend

Music Store: 10 November

Dixons: Onbekend

Dit geeft toch redelijk aan dat hij inderdaad Niet Aanstande vrijdag in de winkels ligt. De kink in de kabel is alleen dat op de officiele site van Take 2 Interactive nog steeds de datum van 3 Novemeber staat voor Europa. Daarnaast is het ook nog vreemd dat nu nog een uitstel komt omdat het spel inprincipe al klaar is. Hij is immers al uit in Noord-Amerika. De bevoorrading kan wel het probleem zijn. Dit is overigens ook waarschijnlijk omdat geen enkele winkel het 100% zeker durft te zeggen.

Maar het is maar afwachten,

Ikkes

Ps. Om ook al over dit onderwerp te gaan spammen is niet nodig hoor :t .

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

MediaMarkt Amsterdam Arena zegt nog steeds 3 november misschien zelfs morgen al en Spotter Outlet ook dus ik hoop em vrijdag te hebben :Y

En mij werd verteld dat hij gewoon op 3 november komt maar dat ze hem VANAF die datum mogen verkopen en dat het ook later kan zijn. Ik weet niet of dit de waarheid is maar ik denk t wel :)

Bewerkt: door tomdrost
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat we het zonnig moeten zien en er gewoon op vertrouwen dat hij morgen of misschien vandaag al in de winkels ligt misschien hebben ze wel in de winkels de releas iets verder gezet door het uitstellen van rockstar steeds en hebben ze er minder gezeur over

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag ook weer eens de winkels gaan bellen die ik gisteren ook al gebeld had. Daarin kwamen niet veel andere dingen naar buiten maar toch wel een paar opvallende dingen. Hier weer het lijstje:

Bart Smit: Onbekend (Wederom werd mij wel verteld dat hij in ieder geval deze week niet meer kwam)

Bart Smit(2): 8 November

Free Record Shop: Onbekend (Dit terwijl mij gisteren 8 november gezegd werd)

Media Markt: Onbekend

Music Store: 10 November

Dixons: 3 November (Gisteren nog onbekend)

Take 2 Interactive: 3 November

Uit dit lijstje is op te maken dat de winkels zelf ook nog steeds niet weten wanneer ze hem kunnen verkopen. De Dixons wist mij daarin tegen wel te vertellen dat hij al in de kassa staat ingevoerd en dat hij zeer waarschijnlijk morgen binnen komt en ook in de rekken ligt. Ook heeft Take 2 Interactive haar site nog niet gewijzigd en staat er nog gewoon 3 November.

Aangezien het nog onduidelijk allemaal is raad ik iedereen aan om morgen gewoon alle winkels af te lopen op hoop van zege

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik ben vandaag naar e-plaza gegaan om te vragen of hij morgen uitkomt

De man zei dat hij nog eens 3 dagen is uitgesteld :muur:

Dus dat hij pas 6 november uitkomt :ch:

Klopt dit?

Cencicodis :cya:

>>> Door Dizzee: Topics Samengevoegd. Beide gingen over de release datum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hij is gewoon al te koop in nedereland bv: nedgame kijk maar op de site... hoe kom ik hierbij? er stond een topic op www.gamespot.com oiver release in EU en hij had hem al...dus gaf die me informatie erover... kijk maar op de site al te koop is die enzoo..

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komt het spel gewoon morgen uit. Ik heb een aantal winkels gebeld en zij hebben gezegt dat het spel morgen binnen is. Ik denk dat veel winkels 8 november hebben gezegd, omdat het spel nog niet geleverd is terwijl het spel al binnen moest zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

thomsaz ofzow... wil je nou gewoon iedereen laten geloven dat hij er neit is... terwijl dat wel zoow is..? kijk even op deze post http://www.gamespot.com/psp/action/grandth...3097&page=3 ergens staat van een of andere gozer Journalist.. een link dat die hme heefd footow met bon en alles... dus gaa asjblieft niet vaag loopen praten. sommige winkels hebben hem gewoon al...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...